FANDOM

Zoan (Zon) bir Şeytan meyvesi türüdür. Bu meyve tipi kullanıcısını hayvana ya da insan-hayvan karışımı bir forma sokar.

Etkileri

Bir Zoan kullanıcısı meyvesinin türüne göre o hayvana dönüşür. Meyve insanın normal şeklini bozmaz. Kullanıcıyı doğal halinin dışında tam hayvana ya da insan-hayvan karışımına dönüştürür. Melez formlar aşırı derecede büyüktür.
Bu türün meyveleri genelde fiziksel gücü çok fazla olan kişiler tarafından yenilir. Çünkü bu tür olan gücün üzerine inanılmaz bir güç daha katar. Bu meyve türünün kullanıcısı sadece dönüşüm yaptığında gücünü kullanbilir. Doğal hali ile meyvesinin bir etkisi olmaz. Zoan türü meyveler kendi arasında da sınıflara ayrılmıştır.

Etobur Zoan Türü

Etobur Zoan kullanıcıları diğer Zoanlar'a göre savaşta daha iyidirler. Bu türün kullanıcıları genelde aşırı saldırgan ve kana susamış psikopat tiplerdir. Türden gelen avatajla fiziksel saldırılar yıkıcı olur ve pençeler rakibi parçalamada oldukça işe yarar. Bu türe en iyi örnek Rob Lucci'dir. Melez formda ne kadar güçlü olduğunu hepiniz gördünüz.

Antik Zoan

Bu meyveden ilk bahseden kişi Scratchmen Apoo'dur. Bu türün meyveleri kullanıcısına çok eski zamanlarda kalmış ve soyu tükenmiş hayvanlara dönüşme olanağı verir. Bu tür meyveler ender bulunur. Antik tipte Zoan meyvesi yemiş olarak gösterilen tek kişi X. Drake'dir. Drake'in dönüştüğü hayvan etobur bir dinozordur.

Uyanmış Zoan

Bu türden bahseden Crocodile bu türün kullanıcılarının normalden daha hızlı, açıkgöz ve güçlü olduğunu söylemiştir. Dört Demon Guards bu türdedir.

Mitolojik (Mistik - Efsanevi) Zoan

Mitolojik Zoan meyveleri Şeytan Meyveleri içerisinde en nadir bulunan türdür. Bu meyveler yiyene sadece efsanelerde varolmuş yaratıklara dönüşme imkanı sağlar. Bu meyvelerin kullanıcıları Logia türleri kadar güçlüdür. Bu meyve türünün gösterilen tek kullanıcısı Marco'dur. Meyvesi Phoenix(Anka Kuşu)'tir.