FANDOM

Yomi Yomi no Mi
Yomiyomifruit
İstatistikler
Japonca Adı: ヨミヨミの実
Türkçe Adı: Dirilme Dirilme Meyvesi
Anlamı: Dirilme
Türü: Paramecia
Kullanıcı: Brook

Yomi Yomi no Mi Paramecia türü bir meyvedir. Bu meyve yiyene öldüğü zaman yeni bir hayat verir. Ölü olunsa bile Şeytan Meyvesi özellikleri her durumda geçerlidir. Kullanıcı ne zaman ölürse o zaman bir sefere mahsus yeni bir hayat kazanır. Yeniden canlanmak için kullanıcının ruhunun bedenini bulması gerekmektedir. Vücut nasıl olursa olsun ruh bedene girdiğinde ikinci yaşama başlanılır. İngilizce'si Revive Revie Fruit, Türkçe'si ise Dirilme Dirilme Meyvesi'dir. Brook tarafından yenilmiştir.

Bu meyvenin tek gücü kullanıcı öldüğünde onu yeni bir hayat vermesidir. Meyvenin verdiği ikinci yaşamla kullanıcı ölümsüz olur. Ancak herhangi bir dış etkenden ötürü ölümü gerçekleşirse hayata geri dönemez. Meyve sadece ilk ölümden sonra yeni bir hayat verir. Yine bu meyvede de tipik Şeytan Meyvesi zayıflıkları vardır. Öldükten sonra geri gelen ruh sadece ait olduğu bedene girebilir. Bu yüzden ruh başka bir vücut değil kendi vücudunu arar. Ruh bedeni bulduğunda kullanıcı yeni yaşamına başlar. Ancak ruhu olduğu halde hala bir ceset olduğu için zamanla çürür. Yine de kullanıcı ölümsüzdür. Bu meyvenin kullanıcısı Ryuuma tarafından yenilmiştir.

KullanımıEdit

Bu meyvenin Brook'a sağladığı tek yarar onu canlı tutmasıdır. Meyvenin gücü sayesinde Brook iskelet olduğu halde hala hayattadır. Yine meyve sayesinde dokusu ve kasları olmadan istediği gibi hareket edebilir. Ayrıca tüm duyu organlarınıda kullanabilir. Nefes borusu ve ses telleri olmadığı halde konuşabilir. Gözleri olmadığı halde görebilir. Tıpkı normal canlılarda olduğu gibi o da sindirim yapabilir. Brook'un kemikleri savaş esnasında kırılabilir. Süt içtiği takdirde iyileşme hızı artar. Ayrıca Brook'un vücudu organları olmadan gözyaşıi kan gibi organik vücut sıvılarıda üretebilir. Meyvenin Brook'a verdiği özelliklerden biride çok hafif bir vücuttur. Brook bu durumu çok avatajlı bir biçimde kullanır. Su üzerinde koşabilir ve inanılmaz yüksekliklere atlayabilir. bu özellik ona uzun mesafeleri daha kısa sürede almasında ve savaş sırasında büyük yararlar sağlar. Ancak hem kemik olması hemde hafif olması yüzünden çok dayanıklı değildir. Her ne kadar Brook suyun üzerinde koşabilsede bunu uzun süre yapamaz. Bir süre sonra batmaya başlar. Brook iskelet olduğu için canlı dokusu olan insanların alacağı darbeleri almaz. İskelet olmanın verdiği hafiflikle daha hızlı saldırılar yapar ve elektrikten etkilenmez. Her ne kadar Brook'un organları olmasada çok ölümcül darbeler alabilir. Kafatasının belli bir dayanıklılık limiti vardır. Ayrıca vücududa paramparça olabilir. Ayrıca Brook kırık kafatasının içinde eşya saklayabilir. Meyve bir çok güç versede Brook yine yorgunluk ve acı hisseder. Brook'un tüm gelişme fonksiyonları durmuştur. Bu yüzden afro saçını canı pahasına korur. Çünkü saçı kesilirse tekrar çıkmaz.