FANDOM

Yami Yami no Mi
300px-Yami Yami no Mi (1)
İstatistikler
Japonca Adı: ヤミヤミの実
Türkçe Adı: Karanlık Karanlık Meyvesi
Anlamı: Karanlık
Türü: Logia
Kullanıcı: Marshall D. Teach

Yami Yami Meyvesi Logia türü bir meyvedir. Bu meyve yiyene karanlığa ve yerçekimine hükmetme gücü verir. İngilizce'si Darkness Darkness Fruit, Türkçe'si Karanlık Karanlık Meyvesi'dir. Beyazsakal Korsanları'nın 4. Tümen Komutanı Thatch tarafından bulunmuş, fakat Marshall D. Teach tarafından Thatch'tan çalınmış ve yenilmiştir.

GörünümüEdit

Yami Yami no Mi mor renkte, üzerinde gözyaşı damlasına benzer çıkıntılar olan ve girdap desenli bir meyvedir. Üst kısmında yeşil yaprakları vardır. Yakından bir ananas ya da üzüm salkımına benzer.

Karasakal'a göre bu meyve Logia'lar içinde bile benzersiz bir meyvedir. Bu meyve kullanıcısına karanlığı yönetme gücü verir. Karanlık bir boşluktur. Yerçekimi gücü sayesinde herşeyi içine çeker, ezer, parçalar ve dışarı fırlatır. Kullanıcının bu gücünden kaçmanın bir yolu yoktur. Bu meyve gösterilen en benzersiz ve güçlü meyvedir. Kullanıcısına sağladığı en büyük güç Şeytan Meyvesi güçlerini dokunduğu sürece iptal ettirmesidir. Logia, Zoan ve Paramecia türlerinin hepsi buna dahildir. Ayrıca insanlar karanlık tarafından emildikten sonra şoka girerler. Meyvenin en büyük zayıflığı darbelerde dahil herşeyi içine çekmesidir. Diğer Logia kullanıcılarının aksine bu meyvenin kullanıcısı saldırılara karşı savunmasızdır. Eğer kullanıcı saldırıdan önce bir önlem almazsa normal acıdan kat kat fazlasını yutar. Bunu Karasakal kendisi söylemiştir. Ek olarak gücünü iptal ettiği meyve kullanıcısı gücü geri geldiği zaman biraz afallar. Tabi ki karşıdakinin ruhsal durumuna bağlıdır.

KullanımıEdit

Meyvenin verdiği güçler şuana kadar Karasakal tarafından sadece savaşmak için kullanılmıştır. Gücüyle Logia kullanıcısı olan eski komutanı Ace'i yenmeyi başarmıştır. Karasakal aldığı yaraları meyvesinin gücüyle iyileştirebilir. Karanlığın bu korkutucu gücüyle Karasakal yeni Korsanlar Kralı olmayı ve Dünya'ya hükmetmeyi planlamaktadır.