FANDOM

X Drake
251px-X. Drake
İstatistik
Japonca Adı: X(ディエス)・ドレーク
Söylenişi: X (Diesu) Dorēku
Türkçe Adı: X Drake
Grubu: Drake Korsanları ; Denizciler
Statüsü: Kaptan ; Korsan ; Denizci Tuğamirali
Japon Ses Aktörü: Eiji Takemoto
Ödül: 222,000,000Beli-1

X. Drake (Diesu Dorēku) eski Denizci Geri Amirali ve Drake Korsanları'nın kaptanıdır. North Blue'dan gelmiştir. Sabaody Takımadaları'n da ki ödülü 100.000.000 Beri'yi aşan 11 korsandan biridir. Şuan ki ödülü 222.000.000 Beri'dir. Lakabı Kızıl Bayraktır.

GörünümüEdit

Drake tığ gibi kaslı ve yağsız vücudu olan bir adamdır. Subay şapkasına benzer bir şapka takar ve gözlerinde maske vardır. Saçlarının rengi kırmızımsı kahverengidir. Şapkasının yanındaki işaretin Drake Korsanları'nın simgesi olduğu düşünülmektedir. Ancak henüz bu onaylanmamıştır. Vücudunda büyük bir X işareti vardır. Bunun yara mı yoksa dövme mi olduğu bilinmemektedir. Ayrıca aynı işaretten çenesinde de bulunur. Kalıbına nispeten ince bacakları vardır. Dizine kadar uzanan uzun çizmeler giyer. Eldivenlerinin ve çizmelerinin güvencesi üstlerideki zırhlardır. Deri pantolon ve deri gömlek giyer. Kemerinin yuvarlak bir tokası olup baltasını ve kılıcını rahatça taşımasına olanak sağlar. Ayrıca boyun kenarında beyaz kürk ve sırtından aşağı dökülen bir pelerin takar.

KişiliğiEdit

Drake tıpkı Basil Hawkins gibi şiddet yanlısı bir tip değildir. Genelde çıkan kavgaları önlemeye çalışır. Diğer Supernovalar'a nazaran çok dikkatli ve ciddidir. Drake'in düşmanlarını merak ettiği için Denizciler'i bırakıp korsanların safına geçtiği düşünülüyor.

Yetenek ve GüçleriEdit

Drake dört kanatlı bir balta ve saber sınıfı bir kılıç kullanır. Üst düzey bir fiziksel güce sahiptir. Öyle ki iki Supernova'yı deviren Shichibukai, Bartholomew Kuma'nın kopyasını iki hareketle yere yıkmıştır. Eski bir Denizci olan Drake Dünya Hükümeti'nin projelerinden az buçuk haberdar olduğundan bu bilgi birikimini yararına kullanmaya çalışır. Vegapunk'ın Pacifista projesini bildiğinden sayborgun orjinal Kuma olmadığını anlamıştır. Bu kadar bilgiye sahip olduğu için ödülünün bu kadar yüksek olduğu sanılmaktadır.

Şeytan MeyvesiEdit

Drake Antik Zoan türü bir meyve yemiştir. Bu meyve ona dinozora dönüşme gücü vermiştir. Drake'in bu formu oldukça büyüktür. Sağlam bir çelikten yapılan Pacifista'ya yara vermeyi başarmıştır. Ancak Pacifista'nın lazerlerine karşı savunmasın olduğundan yenilmiştir.

Ek BilgilerEdit

- Drake'in adı gerçek hayatta hükümet izniyle korsan olan Sir Francis Drake'ten gelmektedir.

- Drake One Piece Popüler Karakterler sıralamasında 35. sıradadır.