FANDOM

Usopp
Usopp1
İstatistik
Japonca Adı: ウソップ
Söylenişi: Usoppu
Türkçe Adı: Usopp
İlk Ortaya Çıkışı: Manga Bölüm 23; Anime Bölüm 8
Grubu: Hasır Şapka Korsanları; Usopp Korsanları(eski)
Statüsü: Keskin Nişancı; Korsan
Lakabı: Sogeking, Keskin Nişancılar Kralı Sogeking (狙撃の王様, Sogeki no Ou-sama)
Japon Ses Akt.: Kappei Yamaguchi
Yaşı: 17
Doğum Günü: 1 Nisan
Boyu: 174 cm (5'7")
Ödülü: 30,000,000Beli-1

Usopp (Usoppu) Hasır Şapka Korsanları'nın keskin nişancısıdır. Ayrıca Hasır Şapka Korsanları'nın yalancısıdır. Tayfaya dördüncü olarak katılmıştır. Water 7 Arc.'ın da ayrıldıktan sonra Post Enies Lobby Story Arc.'ın da geri dönmüştür.

GörünümüEdit

Usopp siyah kıvırcık saçlı, yanık tenli ve sıska bir gençtir. Uzun bir burnu vardır. Yalan söylediğinde burnu uzayan Pinokyo'ya benzetilmiştir. Genelde koyu yeşil bir bandana takar. Özel keskin nişancı gözlükleri verdır. Kahverengi bir tulum giyer. Usopp'un burnı annesine benzerken diğer özellikleri babasına benzer. Oda Usopp'u armadilloya benzetir. Oda Usopp'u sarı renklerde ve barut kokan bir şekilde tasarlamıştır.

KişiliğiEdit

Usopp tayfadaki duygusal kişilerden biridir. Gergin durumlarda kontrolünü çabuk kaybeder. Serinin başında Usopp güvenilmez, korkak ve yalancı birisidir (Halada korkak ve yalancıdır da neyse). Usopp'un korkak bir doğası olmasına rağmen zorda kaldığında cesaretlenebilir ama yine de korkak cesaretindedir. Usopp bir düşmandan kaçmak için saniyede bin tane yalan uydurabilir (Bu bir Dünya rekorudur). Tehlikeli bir olayda kendini güvenceye almak için bahaneler uydurur. En çok kullandığı mazereti hastalıklarıdır (Örn. Bu adaya inersem ölürüm hastalığı). Luffy ile dövüşmesinin sebebi gemi meselesidir. Franky Ailesi'e gemi tamir parasını kaptırması üzerine çıkmış bir meseledir. Özellikle Luffy, Zoro ve Sanji'ye karşılık fiziksel olarak güçlü değildir. Ancak çok yetenekli bir keskin nişancıdır. En çok istediği şeylerden birisi Little Gardes Arc'ın da tanıştığı Dorry ve Broggy'nin memleketi olan Elbaf'a gitmek ve oradaki gururlu savaşçılarla tanışmaktır. Elbaf'a gitmek istemesinin nedenlerinden biride Denizin Cesur Savaşçısı olamk istemesidir.

Alt-EgoEdit

Sogeking Usopp'un Water 7 ve Enies Lobby Arc'ın da yarattığı alt-egosudur. Robin'in kurtarılmasına yardım etmek için kullandığı bir karakterdir. Çünkü Sanji ve Franky'e mücadelede yardımcı olamayacağını söylemiştir. Bunun üzerine Usopp üzerine bir pelerin ve yüzüne bir maske geçirip Keskin Nişancılar Kralı Sogeking olmuştur. Usopp'un aksine Sogeking daha derin bir ses tonuyla konuşur ve kun kelimesini kullanır (Örn. Zoro-kun, Franky-kun vs.). Luffy ve Chopper hariç herkes uzun burnundan dolayı Sogeking'in aslında Usopp olduğunu anlamıştır. Sogeking Usopp'tan daha cesaretlidir ve daha iyi dövüşür. Sogeking'in başında ödül bile vardır. Sogeking yeni teknikler geliştirmiştir. Ayrıca Usopp Sogeking olarak tanındığı için düşmanlar tarafından tehdit olarak görülmez. İçinde Luffy'nin gölgesi olan Oz Usopp'u hedef olarak görmemiştir. Yetenek ve Güçleri Babası Yasopp gibi Usopp'ta gemisinin keskin nişancısıdır. Usopp olarak nişancılık becerileri biraz küçümsenir. Sogeking modunda ise çok uzak bir mesafeden eğime ve rüzgara rağmen Spandam ve adamlarını indirmiştir. Bu da Usopp'un ortalama bir keskin nişancı olmadığının kanıtıdır.

SilahlarıEdit

Usopp en başta bir sapan kullanmıştır. Gemi toplarıyla bile çok iyi atışlar yapabilir. Yanında taşıdığı çantasında bir sürü ekipman vardır. Acı tabasko sosu ve çürük yumurta gibi ilginç ekipmanları vardır. Ayrıca çantasında 5 tonluk bir çekiç taşır. Tabi balondan... =) Kabuto Enies Lobby Arc.'ın da Usopp yeni silahı Kabuto'yu tanıtmıştır. Normal bir sapandan daha uzun ve güçlüdür. Skypeia'dan gelen Kadranlar'la güçlendirilmiştir. Kadranlar'ın sağladığı güçle çok çok uzaktaki hedefleri bile tek tek vurabilir.

SaldırılarıEdit

SlingShotEdit

- Namari Boshi

- Kayaku Boshi

- Tamago Boshi

- Kemuri Boshi

- Kaen Boshi

- Shinsen Tamago Boshi

- Tokusei Tabasco Boshi

- Akahebi Boshi

- Shuriken Ryūsei-gun

- Sakuretsu Saboten Boshi

- Nemuri Boshi

- Koshō Boshi

KabutoEdit

- Fire Bird Star / Hi no Tori Boshi

- Himawari Boshi

- Chō Kemuri Boshi

- Rokuren Mamushi Boshi

- Salt Star

- Ageha Ryūsei

- Kamakiri Ryūsei

- Atlas Suisei

- Torimochi Boshi

- Gokiburi Boshi

- Tokuyō Abura Boshi

- Super Size Hi no Tori Boshi

- Kaenbin, Gas, Kaki, Yamai, and Kagerō Ryūsei

Diğer SilahlarEdit

- Usopp Hammer

- Usopp Pound

- Hissatsu Uso-Cho Hammer Suisei

- Usopp Golden Pound

KadranlarEdit

- Tone Dial

- Breath Dial

- Flash Dial

- Impact Dial

Diğer EkipmanlarEdit

- Makibishi Jigoku

- Usopp Noise

- Usopp AAaaaAAAaaaAA!

- Usopp Hopping

- Kaen Dama

- Kokkara Koko Made Hairu na no Jutsu

- Hissatsu Tetsujin Suisei

- Extra Large Freezer's Super Sub-Zero Freezing Cannon

- Usopp Boomerang

- Usopp Skyrider

- Gomu Gomu no Kaiten Ono

Ek BilgilerEdit

- Usopp mantardan nefret eder. Çünkü çocukken zehirli mantar yemiştir.

- Usopp'un doğum günü 1 Nisan'dır. Yalancılar günü olarakta bilinir.