FANDOM

Ushi Ushi no Mi Model: Zürafa
Specialagentkakugiraffe
İstatistikler
Japonca Adı: ウシウシの実 モデル:麒麟(ジラフ)
Türkçe Adı: Öküz Öküz Meyvesi Model: Zürafa
Anlamı: Zürafa
Türü: Zoan
Kullanıcı: Kaku

Ushi Ushi no Mi, Model: Giraffe (Ushi Ushi no Mi: Moderu Jirafu) Zoan türü bir meyvedir. Bu meyve yiyene zürafaya ya da insan-zürafa karışımı bir forma sokar. Bu meyve Spandam tarafından temin edilmiş Kaku tarafından yenilmiştir.

GörünümüEdit

Ushi Ushi no Mi, Model: Giraffe kırmızı renkte üzerinde spiral şekiller olan bir muz demetine benzer. İçi parlak yeşil renktedir.

Bu meyvenin kullanıcıya verdiği güç melez formda çok uzun bir boyundur. Kaku'nun yüz hatları nedeniyle dönüşüm yaptığı zaman komik bir suratı olmuştur. Bu yüzden de kendisiyle çok dalga geçilmiştir. Ancak kısa süre sonra Kaku meyvesinin ne kadar güçlü olduğunu kanıtlamıştır. Zoro bu meyvenin verdiği uzun boynu en büyük zayıflığı olarak görmüştür. Fakat Kaku boynunu saldırı yapmak için kullanmıştır. Bunun dışında standart meyve zayıflıklarına sahiptir. Bu meyvenin kullanıcısı Roronoa Zoro tarafından yenilmiştir.

KullanımıEdit

Kaku şuana kadar meyvenin güçlerini yalnızca savaşmak için kullanmıştır. Meyvesinin gücünü Rokushiki tekniğiyle birleştirip çok çeşitli saldırılar yapmıştır. Kaku meyveyi yedikten kısa bir süre sonra savaşa girmiştir. Bu yüzden başta meyve güçlerine hakim olamamış ama kısa sürede güçlerini öğrenip durumu avantaja cevirmeye başarmıstır.