FANDOM

Urouge
250px-Urouge body
İstatistik
Japonca Adı: ウルージ
Söylenişi: Urūji
Türkçe Adı: Urouge
Grubu: Günahkar Keşiş Korsanları
Statüsü: Kaptan ; Korsan
Lakabı: Deli Keşiş
Japon Ses Akt.: Taiten Kusunoki
Ödülü: 1 Ağustos
Ödülü: 108,000,000Beli-1

Urouge (Urūji) keşiş korsan ya da korsan keşiştir. Skypeia'da yaşayan insanlara benzer. Urouge Sabaody Takımadaların'da ödülü 100.000.000 Beri'den fazla olan 11 korsandan biridir. Diğer değişle The Eleven Supernovas'tan biridir. Bu 11 korsan içindeki en düşük ödüle sahiptir. Urouge'un kanatları olması onun Bilkan kökenli olduğuna kanıt olarak gösterilemez.

GörünümüEdit

Urouge iri yarı hayvan gibi bir adamdır. Urouge tek parçalık bir elbise giyer. Bu kıyafet keşiş kıyafetlerine benzer. Tayfasının da bu şekilde giyindiği sanılmaktadır. Kollarında aleve benzeyen tribal dövmeler vardır. Urogue Basil Hawkins gibi siyah eldiven ve Portgas D. Ace gibi kırmızı boncuklu bir kolye takar. Urouge'ın suratı bir totemi andırır. Mutsuz olduğunda bile gülümseyen ilginç bir yüzü vardır. Yüzünde gülümsemenin dışında dikkat çeken yerler gözünün üstünde ki yara izi ve tüm yüzünü kaplayan gür sakalıdır. Saç kesimi ise rahiplerinkine benzer. Temiz ve düzgün bir kesimi vardır. Ayrıca bir çift küpe takar.

Yetenek ve GüçleriEdit

Urouge altıgen şeklinde uzun, saf demirden ağır bir silah kullanır. Bu silah bir sütunu andırır. Kullanmadığı zamanlarda omzunun üstünde durur. Urouge'ın diğer bir yeteneği vücudunu devasa boyutlara çıkarabilmesidir. Bu özelliği sayesinde kas kütlesini arttırmış ve Pacifista'dan daha kalıplı bir hale gelmiştir. Bu yeteneğini Şeytan Meyvesi ile yapıp yapmadığı bilinmemektedir.

SaldırılarıEdit

- Inga Sarashi

Ek bilgilerEdit

- Urouge gerçek hayatta 16. yüzyılda yaşamış olan Türk korsan Oruç Reis'ten esinlenilmiştir.

- Urouge One Piece Popüler Karakterler sıralamasında 24. sıradadır.