FANDOM

Toro Toro no Mi
260px-Toro Toro no Mi (1)
İstatistikler
Japonca Adı: トロトロの実
Türkçe Adı: Sıvı Sıvı Meyvesi
Anlamı: Sıvı
İlk Ortaya Çıkışı: Clockwork Island Adventure
Türü: Logia
Kullanıcı: Honey Queen

Toro Toro no Mi Logia türü bir Şeytan Meyvesi'dir. Bu Şeytan Meyvesi kullacısını bilinmeyen bir sıvıya dönüştürür. Bu meyve çok sık şekilde su meyvesi sanılmaktadır. Toro Toro no Mi su değil bilinmeyen bir sıvıya aittir. İngilizce'si Liquid Liquid Fruit, Türkçe'si ise Sıvı Sıvı Meyvesi'dir. Honey Queen tarafından yenilmiştir.

Bu meyve Logia sınıfında olmasına rağmen çok güçlü değildir. Diğer Logia türlerinin aksine Honey Quenn elemente dünüştüğünde tüm parçalarını geri toplamak zorundadır. Toro Toro no Mi kullanıcısına sınırsız miktarda element üretme imkanı vermiyormuş gibi görünmektedir. Nami, Honey Quenn'i kolayca yakalayıp bir şişenin içine doldurmuştur. Şişenin içine girdikden sonra Queen'in çıkamadığı görülmüştür. Her ne kadar şişe kıpırdasada Quenn'in eski haline dönebilmesi için kütlesini arttırması gerekmektedir. Ancak şişenin içinde boşluk olmadığından şişenin içinde kalmıştır. Nami işini garantiye alıp şişenin ağzını mühürlemiştir. Honey Queen'in hala o şişenin içinde olduğunu sanılmaktadır. Bu meyvenin kullanıcısına sağladığı başka bir handikapta elbiseleri dönüştürmeye imkan vermemesidir. Bu yüzden kullanıcı dönüşüm yapıp eski haline döndüğünde çıplak kalır. Bunun dışında standart meyve zayıflıklarına sahiptir. Bu meyvenin kullanıcısı Nami tarafından yenilmiştir.

KullanımıEdit

Toro Toro no Mi normal bir Logia'ya göre daha aşağı sınıfta bir meyvedir. Honey Quenn gücünü sadece Sanji'ye karşı kullanmıştır. Ayrıca kendini taşımak için borular kullanmak zorundadır. =Ek Bilgilerv - Meyvenin bir Logia'dan daha aşağı sınıfta olmasının nedenleri : 1. Kolayca yakalanabilir olması 2. Açıkta olan bir savunma sorunu olması 3. Meyvenin sınırsız sıvı üretimine olanak tanımamasıdır. - Bu meyvenin kullanıcısı dönüştüğünde çıplak kalmaktadır. - Ame Ame no Mi gibi element olmayan Logia sınıfı bir meyvedir. - Honey Queen bilinen tek kadın Logia kullanıcısıdır.