FANDOM

Tony Tony Chopper
Chopper
İstatistik
Japonca Adı: トニートニー・チョッパー
Söylenişi: Tonī Tonī Choppā
Türkçe Adı: Tony Tony Chopper
İlk Ortaya Çıkışı: Manga BÖlüm 134 `; Anime Bölüm 81
Grubu: Hasır Şapka Korsanları `; Kurnaz Korsanlar(geçici)
Statüsü: Dokrtor ; Korsan
Lakabı: Pamuk Şeker Seven Hayvan Chopper
Japon Ses Akt.: Ikue Otani (Bölüm 83-253, 264+); Kazue Ikura (Bölüm 254-263, )
Yaşı: 15
Doğum Günü: Aralık 24
Boyu:  ?
Ödülü: 50Beli-1
Şeytan Meyvesi
Japonca Adı: Hito Hito no Mi
Anlamı: İnsan
Türü: Zoan

Tony Tony Chopper (Tonī Tonī Choppā) Hasır Şapka Korsanları'nın doktorudur. Chooper Hito Hito no Mi (İnsan İnsan Meyvesi) yemiş ve insan özellikleri kazanmış bir ren geyiğidir. Davul Adası'ndan tayfaya katılmıştır. Tayfaya altıncı üye olarak katılmıştır.

Görünümü Edit

Chopper çoğu zaman küçük insan/ren geyiği karışımı bir şekilde gezer. Duruma göre meyvesinin gücüyle şeklini değiştirir. Sol boyuzu eskiden yaptığı bir dövüşte kırılmıştır. Bu yüzden sol boynuzunda metal bir plaka vardır. Pembe renkte üzerinde çarpı işareti olan silindir şeklinde bir şapka ve sırtına içinde tıbbi malzemelerin olduğu mavi renkte bir çanta takar. Ayrıca altına mor renkte bir şort giyer. Chopper'ın ilginç bir özelliğide diğer ren geyiklerinden farklı olarak mavi bir burnu olmasıdır. Oda Chopper'ı chibi tarzında tasarlamıştır. Bunun anlamı daha büyük bir kafa ve gözlerdir.

Chopper yabancılar tarafından hep tanukiye benzetilmiştir (Tanuki Rakun anlamına gelir.).

Chopper'ı en şirin bulan karakter Porche'dir.

Oda Chopper'ı pembe renklerde tasarlamıştır. Nasıl koktuğu ile ilgili bir soruya ise Nereden bilebilirim? şeklinde esprili bir cevap vermiştir.

Kişiliği Edit

Chopper son derece ürkek ve saf birisidir. Kandırması çok kolaydır. Ne söylerseniz hemen inanır. Çocuk gibi hareketleri vardır. Tıpkı Usopp ve Nami gibi korkaktır. Bunun nedeni çocuksu oluşu ve kendindeki güven eksikliğidir. Buna rağmen kendine bir görev verildiğinde eksiksiz yerine getirmeye çalışır. Sözde övülmeyi sevmez. Övüldüğü zamanlarda ise övene dans ederek bir araba laf söyler. Chopper'ın düşünceleri CP9 Arc.'ın da gözardı edilmiştir. Chooper Usopp'un yeniden tayfaya alınmasını istemiştir. Fakat kimse Chopper'ı dinlememiştir. Ayrıca Chopper Usopp'un söylediği bütün yalanlara inanır.

Chopper çok çabuk panik olur. Hatta tıbbi bir müdahale söz konusuyken kendisinin doktor olduğunu unutup doktor diye bağırır. Mesleği olan doktorluk konusunda çok ileri bir seviyededir. Hayali bütün hastalıkları iyileştirebilen bir ilaç yapmaktır.

Dr. Hogback bir çok kişiyi iyileştirdiği için ona büyük bir saygı duymuştur.

Chopper'ın bir başka saflığıda eşyaların arkasına saklandığını sanmasıdır. Saklandığı zaman duvarın arkasında kalması gereken kısmı görünür bir haldedir.

Yetenek ve Güçleri Edit

Şeytan Meyvesi Edit

Hito Hito no Mi Edit

Temel Dönüşümler : Chopper bir Zoan tipi olan Hito Hito Meyvesi (İnsan İnsan Meyvesi) yemiştir. Standart Zoan'lar gibi üç temel dünüşümü vardır.

Walk Point : Chopper'ın ren geyiği tipinde dolaştığı dönüşümdür.

Brain Point : Chopper'ın en çok gördüğümüz küçük insan şeklindeki dönüşümüdür.

Heavy Point : Bu dönüşümde Chopper dev gibi kaslı bir gorile benzer.

Rumble Ball Dönüşümleri : Chopper'ın bulduğu ekstradan dört dönüşüme daha olanak sağlayan bir toptur. Dört farklı dönüşüm tipi vardır.

Jumping Point : Chopper'ın insan/ren geyiği formunda uzun bacaklarıyla uzak mesafelere atladığı dönüşümdür.

Arm Point : Chopper'ın ikinci en güçlü formudur. Bu dönüşümde Chopper'ın kolları inanılmaz kaslara ve vuruş gücüne sahip olur.

Horn Point : Walk Point'e benzer bir dönüşümdür. Ancak bu dönüşümde Chopper büyük bir ren geyiğine dönüşür ve büyük keskin boynuzları oluşur. Ayrıca elleri insan ellerine benzer.

Guard Point : Bu dönüşümde Chopper kürkünü kalınlaştırır ve top şeklinde delinmez bir zırha dönüştürür.

Monster Point : Chopper üç Rumble Ball'u aynı anda yiyince girdiği formdur. Bu formda diğer tüm formların özellikleri görülür. Bu dönüşümde Chopper dev gibi bir yaratığa dönüşür ve bilincini kaybeder. Bu dönüşümün nasıl durdurulduğu bilinmemektedir. Chopper bu dönüşümü iki kez kullanmıştır. Birinde Franky Chopper'ı suya atıp normale çevirmiştir. Diğerinde ise Kuma patilerini kullanıp Chopper'ı başka bir yere göndermiştir.

Ek Bilgiler Edit

  • Chopper Rumble Ball'ı altı saatte bir yiyebilir. Aksi takdirde dönüşüm yapamaz.
  • Chopper tayfadaki en genç kişidir.
  • Chopper'ın en sevdiği yiyecekler pamuk şeker, çikolata ve diğer tatlı

yiyeceklerdir.