FANDOM

Suna Suna no Mi
Sableswmv
İstatistikler
Japonca Adı: スナスナの実
Türkçe Adı: Kum Kum Meyvesi
Anlamı: Kum
Türü: Logia
Kullanıcı: Crocodile

Suna Suna Meyvesi Logia türü bir meyvedir. Bu meyve yiyene kuma hükmetme, kum yaratma ve sıvı emip kurutma gücü verir. İngilizce'si Sand Sand Fruit, Türkçesi ise Kum Kum Meyvesi'dir. Crocodile tarafından yenilmiştir.

Crocodile meyvesiyle bütünleşmiş birisidir. Meyvenin gücünü son raddesine kadar kullanabilecek kadar ustalaşmıştır. Yeteneği sayesinde bataklıklar ve kum fırtınaları yaratabilir. Ayrıca sıvı emilimini de kontrol edebilir. Bilinen bir zayıflığı olmasına rağmen çölde yenilmez olduğu düşünülmektedir (Fanlar arasında). Kullanıcısı kuma dönüşebilir ve kumu istediği şekilde kullanabilir. Crocodile bir çöl ülkesinde yaşadığı için meyvesine son derece hakimdir. Bu meyve kullanıcısına kurutma gücüde verir. Yakalanmış kişinin vücudundaki tüm sıvıyı emebilir (Kan hariç). Bu şekilde kuruduktan sonra yeniden sıvı almadan hayata dönmek imkansızdır. Her ne kadar Crocodile sıvı emsede sıvılara karşı zayıftır. Sıvı vücuduna temas ettiği zaman kum taneleri birbirine yapışır. Bu yüzden dönüşüm yapamaz. Sıvı emme gücü sayesinde dönüşüm yapamadığı süre zarfı fazla uzun sürmez. Bunun dışında standart meyve zayıflıkları vardır.

KullanımıEdit

Crocodile kumdan bıçaklar, kum fırtınaları, kum bataklıkları yaratabilir. Ayrıca fiziksel temasla dehidrasyon yapabilir. Crocodile sol elindeki kancayı uzaktaki nesneleri yakalamak için de kullanır.