FANDOM

Suke Suke no Mi
Sukesukefruit
İstatistikler
Japonca Adı: スケスケの実
Türkçe Adı: Görünmezlik Görünmezlik Meyvesi
Anlamı: Görünmezlik
Türü: Paramecia
Kullanıcı: Absalom

Suke Suke no Mi Paramecia türü bir meyvedir. Bu meyve yiyene kendisini ve dokunduğu nesneleri görünmez yapma gücü verir. İngilizce'si Clear Clear Fruit, Türkçe'si ise Görünmezlik Görünmezlik Meyvesi'dir. Graveyard Absalom tarafından yenilmiştir.

Bu meyvenin biricil özelliği kullanıcıyı görünmez yapmasıdır. Bu yetenek kullanıcıya temas edene de etki edebilir. Bu yeteneğin kullanıcısı casusluk yapabilir, kızları dikizleyebilir ve kimsenin ruhu duymadan birini kaçırabilir. Kullanıcı rakiplerine saldırmak için gizli silahlar taşıyabilir. Kullanıcı bildiği gemiyi bile görünmez yapıp düşmanlarından saklanabilir. Bu kabiliyetin ana kusuru su, tuz, kan gibi maddeler tarafından kullanıcıyı görünebilir yapmasıdır. Ancak yinede kullanıcı bu lekeleri de görünmez yapıp eski haline dönebilir. Fakat yinede bu bir dezavantajdır. Bu meyvenin başka bir zayıflığıda rakibin kullanıcıya şanslı bir vuruş yapmasıdır. Ayrıca ses, koku gibi duyu organlarıyla hissedilen şeyler sayesinde de kullanıcının yeri tespit edilebilir. Bunlardan başka standart meyve zayıflıklarına sahiptir. Bu meyvenin kullanıcısı Sanji tarafından yenilmiştir.