FANDOM

Scratchmen Apoo
250px-Apoo
İstatistik
Japonca Adı: スクラッチメン・アプー
Söylenişi: Sukuracchimen Apū
Türkçe Adı: Scratchmen Apoo
Grubu: On Air Korsanları
Statüsü: Kaptan ; Korsan
Lakabı: Gürüldeyen Gelgit
Japon Ses Akt.: Mitsuaki Madono
Ödülü: 19 Mart
Ödülü: 198,000,000Beli-1

Scratchmen Apoo (Sukuracchimen Apū) On Air Korsanları'nın kaptanı ve müzisyen temalı bir korsandır. Sabaody Takımadaları'n da ki ödülü 100.000.000 Beri'den fazla olan 11 korsandan biridir. Şuan ki ödülü 198.000.000 Beri'dir. Lakabı Denizin Gürültüsüdür.

GörünümüEdit

Apoo Grand Line'da yaşayan Longarm Kabilesi'nin bir üyesidir. Normal bir insandan farklı olarak çok uzun kolları ve iki dirseği vardır. Kollarını yüksek yerlere tırmanmada ve Şeytan Meyvesi'nin gücünde kullanmaktadır. Ayrıca çok geniş bir göğüs boşluğuna sahip bu sayede davul sesine benzer sesleri çıkarabilir. Bunların yanı sıra en ayırt edici özelliği nerdeyse her bir organının bir müzik aletini çağrıştırmasıdır. Kafasında kulaklarını kapayan bir mp3 kulaklığı vardır. Ayrıca saçlarını Jybura gibi toplayıp sırtına bırakmıştır. Çin tarzı kırmızı bir elbise giyer. Bu kıyafetin göğsünde kanji (Müzik ya da Ses) sözcüğü basılıdır. Beline sarı bir eşarp bağlamıştır. Sol omzuna dikilmiş yeşil bir gül elbisesinin değişik motiflerinden biridir. Dişleri tıpkı piyano tuşlarına benzer. Apoo'nun geniş bir alt çenesi vardır. Bu yönüyle Foxy Korsanları'ndan Itomimizu'yu andırır. Savaşçı özelliği ise yine müzikle ilgilidir. Tıpkı bir dj gibi mix yapabilir.

KişiliğiEdit

Apoo kalabalık içinde pasif bir tutum sergiler. Kendisine karşı bir hareket olmadıkça saldırgan olmadığı görülmüştür. Sbaody Takımadaları'n da Eustass Kid'le olan bar kavgasında sadece savunma yapmış ve Kid'i kavgadan vazgeçirmeye çalışmıştır. Kutsal Ejder Saint Charloss'a saldıran Roronoa Zoro'yu katil olarak tanımlamıştır. Fırsatçı bir kişiliği vardır. Kar edeceği durumları kesinlikle kaçırmaz.

Yetenek ve GüçleriEdit

Scratchmen Apoo tıpkı bir dövüş sanatçısı gibidir. Dj gibi ellerini sallayarak savaşır. Diğer Supernovalar'a nazaran Apoo'nun yetenekleri hakkında çok az bir bilgi vardır. Yine de Eustass Kid'in yaptığı saldırıdan yara almadan kurtulmuş olması çevik olduğuna bir kanıttır.

Şeytan MeyvesiEdit

Apoo ses ve müzik ile ilgili bir meyve yemiştir. Bu meyve ona Tatakau Music tarzı bir yetenek vermiştir. Bu tarzın özelliği vücut parçalarını müzik aletlerine çevirip sesle saldırmaya olanak vermesidir. Meyve ile ilgili bilinen pek bilgi yoktur.

SaldırılarıEdit

- Tatakau Music: Scratch Shān Dōn 1. Shan 2. Don