FANDOM

Pika Pika no Mi
Kizarus kick redirected
İstatistikler
Japonca Adı: ピカピカの実
Türkçe Adı: Işıltı Işıltı Meyvesi
Anlamı: Işık ; Işıltı
Türü: Logia
Kullanıcı: Kizaru

Pika Pika Meyvesi Logia türü bir meyvedir. Bu meyve yiyene ışığa dönüşme gücü verir. İngilizce'si Glint Glint Fruit, Türkçesi ise Işıltı Işıltı Meyvesi'dir. Kizaru tarafından yenilmiştir.

Diğer Logia'larda olduğu gibi bu meyveninde en güçlü yanı elementine hükmetme gücü vermesidir. Bu sayede Kizaru ışığa dönüşebilir. Kizaru genelde ışık tabanlı saldırılar kullanır. Işığa dönüşebildiği için normal saldırılardan etkilenmez. Kizaru ışık hızında yolculuk yapabilir. Aynı şekilde saldırılarıda ışık hızındadır. Işığın hafifliği sayesinde kendini yansıtabilir. Standart meyve zayıflıkları dışında bir zayıflığı bilinmemektedir. Ancak Silvers Rayleigh Haki'sini kullanarak Kizaru'nun soyut bedenine dokunabilmiş ve kılıçla yüzüne çizik atabilmiştir. Aynı zamanda Marco'da Kizaru'ya vurabilmiştir. Ancak Marco'nun bunu meyve gücüyle mi yoksa Haki'yle mi yaptığı bilinmemektedir.

KullanımıEdit

Kizaru bu meyve sayesinde ışık hızında hareket edebilir. Ayrıca ışınları kesici, delici ve patlayıcı özelliktedir. Kizaru'nun meyve gücünün bir kısmı Dr. Vegapunk tarafından Pacifista Projesi'n de kullanılmıştır.