FANDOM

Noro Noro no Mi
Noronoro
İstatistikler
Japonca Adı: ノロノロの実
Türkçe Adı: Yavaş Yavaş Meyvesi
Anlamı: Yavaş
Türü: Paramecia
Kullanıcı: Foxy the Silver Fox

Noro Noro no Mi Paramecia türü bir meyvedir. Bu meyveyi yiyen Noroma Fotonları sayesinde rakibini yavaşlatır. Bilimadamları henüz bu mikroskopik partikülleri çözememişlerdir. İngilizce'si Slow Slow Fruit, Türkçe'si ise Yavaş Yavaş Meyvesi'dir. Foxy the Silver Fox tarafından yenilmiştir.

Meyvenin en büyük özelliği Noroma Fotonları sayesinde rakibini oyuz saniye boyunca yavaşlatmasıdır. Kullanıcı bu ışınlar sayesinde hareket eden herşeyi yavaşlatabilir. Ayrıca yavaşlattığı objeye istediğini de yapabilir. Yavaşlamış kişi aldığı darbeleri yavaş olduğu süre boyunca hissetmez. Ancak ışınların etkisinden çıktıktan sonra oluşan kinetik enerji sonucu bütün darbeleri aynı anda alır. Bu yüzden hasar inanılmaz boyutta olabilir. Noro Noro ışınları ayna yardımıyla geri yansıtılabilir. Bu zaafı kullanıcıya karşı ani bir saldırı için kullanabilirsiniz. Meyvenin en büyük eksisi kullanıcının da bu ışınlardan etkilenmesidir. Bunların dışında standart meyve zayıflıklarına sahiptir. Bu meyve kullanıcısı Monkey D. Luffy tarafından yenilmiştir.

KullanımıEdit

Foxy gücünü genellikle Davy Back Fight dövüşlerinde hile yapmak için kullanır. Foxy gücü sayesinde bu oyunda hiç yenilmemiştir. Foxy meyvesinden tam randıman alabildiği için bu özelliği dövüşlerde ona büyük avantaj sağlar.