FANDOM

Noko Noko no Mi
260px-Nokonokofruit
İstatistikler
Japonca Adı: ノコノコの実
Türkçe Adı: Mantar Mantar Meyvesi
Anlamı: Zehirli Mantar Sporları
İlk Ortaya Çıkışı: Film 1
Türü: Paramecia
Kullanıcı: Musshuru

Noko Noko no Mi Paramecia türü bir meyvedir. Bu meyve yiyene zehirli mantar sporlarını kontrol etme gücü verir. İngilizce'si Mushroom Mushroom Fruit, Türkçe'si ise Mantar Mantar Meyvesi'dir. Wapol'un büyük kardeşi Musshuru tarafından yenilmiştir.

Meyvenin en büyük gücü kullanıcıya ölümcül sporlar üretme imkanı vermesidir. Musshuru'dan çıkan sporlar çok zehirlidir. Temas halinde derhal panzehir alınmazsa ölüm kaçınılmazdır. Her ne kadar bu sporlar çok tehlikeli olsada, karşıdan gelen bir spor bulutu küçük bir patlamayla dağıtılabilir. Meyvenin en büyük zayıflığı ateştir. Sporlar yanıcı oldukları için devamlı gelen bir kaynaktan yakıldığında ateş direk kullanıcıya ulaşır ve yakar. Meyvenin spor taşıma limiti 10 yıldır. Yani kullanıcı her 10 yılda bir sporları bırakmak zorundadır. Böyle bir durum bilinen hiç bir şeytan meyvesinde yoktur. Bunun dışında standart zayıflıklara sahiptir. Musshuru meyvenin güçlerini savaşmak için kullanmıştır. Basit olarak sporlarla rakibini zehirleyip safdışı eder. Ancak Musshuru'nun aşırı güçlü fiziksel özelliği meyvesinin gücünede yansımış yeni teknikler ortaya çıkmıştır. Örneğin sporlardan kendi kopyalarını yapabilir ve bunları rakibiyle dövüştürebilir. Sporların gönderim şekli bulut tipindedir. Ancak Musshuru'nun yeni teknikleriyle bu sporlar patlama şeklinde ya da mermi şeklinde de gönderilebilir.

Ek BilgilerEdit

- Bu meyve normallerine göre farklıdır. Kullanıcı 10 yılda bir sporlarını çıkarmak zorundadır. - Noko Noko no Mi, Doku Doku no Mi ile benzerlikler göstersede sporların yanıcı olması iki meyveyi birbirinden ayırır.