FANDOM

Nico Robin
125px-Robin1
İstatistik
Japonca Adı: ニコ・ロビン
Söylenişi: Niko Robin
Türkçe Adı: Nico Robin
Grubu: Hasır Şapka Korsanları
Statüsü: Arkeolog,Korsan,Baroque Works Ajanı,Suikastçi
Lakabı: Şeytanın Çocuğu ; Devrimci Işığı
Japon Ses Akt.: Yuriko Yamaguchi (Bölüm 67-298, 320+); Yuko Kobayashi (Bölüm 299-319);
Yaşı: 28
Doğum Günü: 6 Şubat
Boyu: 188
Ödülü: 80,000,000Beli-1
Şeytan Meyvesi
Japonca Adı: Hana Hana no Mi
Anlamı: Çiçek
Türü: Paramecia

Nico Robin Hasır Şapka Korsanları'nın arkeoloğudur. Gizli suç örgütü Baroque Works'ten tayfaya katılmıştır. Mürettebata katılan yedinci kişidir. Water 7 Arc.'ın da tayfadan ayrılmış Enies Lobby Story Arc.'ın da ise geri dönmüştür. Görünümü Robin uzun boylu, parlak siyah saçlı çekici bir kadındır. Genelde koyu renklerde giyinir. Elbiseleri daha çok deri ağırlıklıdır. Çoğu zaman bir kovboy şapkası takar. Robin'in saç stili ve gözleri annesine benzer. Annesine göre teni biraz daha koyudur. Oda Robin'nin bedeni ile ilgili sorulara şu cevapları vermiştir : - Robin'in boyu 1.88'dir. Tayfadaki en uzun üçüncü kişidir.Kuma olayından sonra 2 yıl Devrimcilere katılmıştır.

KişiliğiEdit

Tarihteki en büyük akademisyenlerin içinde yetişen Robin arkeolog olarak Hasır Şapka Korsanlarına katılmıştır. Rahatına ve özgürlüğüne düşkündür. Dünya'nın gizemlerini çözmeye çalışır. Robin'in sessiz sakin bir kişiliği vardır. Kolay kolay duygularını belli etmez. En gergin durumlarda bile çok sakindir. Konuşması tane tane ve anlaşılır bir biçimdedir. Ayrıca ürkütücü ve karanlık bir tarafı vardır. Tayfada ki en zeki kişidir. Korkunç olasılıklı konuşur.

Örnekler :Edit

  • Skypeia Arc.'ın da Zoro'yu köpekbalıkları yemiş olsaydı bulutların rengi kırmızıya dönüşürdü demiştir.
  • Yine Skypeia Arc.'ın da gemiye döndüp Chopper'ı bulamadıklarında onun parça pinçik olmuş olabileceğini söylemiştir.
  • Davy Back Fight'ta kaybedilen Chopper'a Foxy için umarım nadir kürk koleksiyonu yapan biri değildir demiştir.
  • Yeni gemiye isim aranırken söylediği isim Being of Darkness (Karanlığın Varoluşu)'tir.
  • Thriller Bark Arc.ın da ki Cerberus'a sevimli demiştir.

Sadece kaydadeğer bir durum olduğunda daha çok konuşur. Bir çok konuda engin bilgilere sahiptir. Özellikle tarih konusunda boş yüzyıl hariç neredeyse herşeyi bilir. Sakinliğinin sebebi çok zorlu geçen çocukluğudur. Ohara Felaketi o zamanlar küçük bir çocuk olan Robin'in üzerinde derin ve travmatik izler bırakmıştır. Robin tarihi eserlere çok büyük önem verir. Tarih konusunda ki engin bilgileri bir çok kötü amaç peşinde olan insanları kendisine çekmiştir (Örn. Crocodile ve Spandam). Acılar içinde geçen geçmişinden dolayı merhametsiz birisi olduğu düşünülmektedir. Af dileyen bir düşmanın bile boynunu kırar. Hatta kendi tayfasından Usopp'un bile boynunu kırmaya çalışmıştır. Sakinliği bazen korkutucu olabilmektedir. Örneğin Brook'un bir türlü konuyu anlatmayışı Robin'i sinirlendirmiştir. Ayrıca kişisel gururla ilgili güçlü bir duygusu vardır. Franky'nin Tactics 15 isimli saldırısına katılmayı reddetmiştir. Çünkü bunu çok utanç verici bulmuştur. Yetenek ve Güçleri Robin tarih ve kültür hakkında geniş bilgi birikimi olan yetenekli bir arkeologdur. Robin (Eğer tek değilse) tarih kayıtlarını içeren Poneglyph Tabletleri'ni okuyabilen yaşayan bir kaç kişiden biridir. Robin Ohara'da ki büyük kütüphanede kendi kendine çalışarak bu becerileri kazanmıştır. Tarih dışında dünya hakkında da bilgili biridir. Red-Haired Shanks, Monkey D. Dragon ve Gecko Moria'yı tanımaktadır. Robin Şeytan Meyvesi gücü dışında öyle insan üstü bir güce sahip değildir. Yine de zarif bir çevikliği vardır. Düşman ona yaklaşamadan kollarını X şekline getirir. Yine de güçlü bir bünyesi vardır. Moria onun gölgesini çaldığında çok geçmeden ayağa kalkabilmiştir (Normal bir insan en az iki gün komada kalır).

Şeytan MeyvesiEdit

Hana Hana no MiEdit

Robin Hana Hana Meyvesi'ni sekiz yaşındayken yemiş ve güçlerini kullanmaya başlamıştır. Bu meyve sayesinde Robin her yüzeyde istediği organını çıkarabilir. Bunu yapacağı zaman kollarını X şeklinde tutar. Sadece yerinde bekleyerek düşmanı elleriyle durdurabilir. Bu meyve ne kadar güçlü olsada Robin'in gerçek vucüduna ya da başka yerden çıkmış olan organına bir zarar gelmesi halinde etkisini kaybeder. Bu meyvenin zayıf noktasıdır. Güçleri çok tehlikeli durumlarda oldukça yararlıdır. Elleri ya da ayaklarıyla arkadaşlarını taşıyabilir. Şimdiye kadar Robin bu meyvenin gücüyle ellerini, ayaklarını, gözlerini ve kulaklarını saldırmak için ya da başka uygulamalarda kullanmıştır. Saldırılarında Fransızca, İspanyolca ve İngilizce dillerinden kelimeler kullanır. Örneğin Cinco Fleur Cinco İspanyolca'da beş anlamına Fleur ise Fransızca'da çiçek anlamına gelir. İngilizce saldırı isimleri ise çok azdır.

SaldırılarıEdit

- Un Fleur

- Dos Fleur

1. Grab

- Tres Fleur

- Cinco Fleur

- Seis Fleur

1.Twist

2.Clutch

3.Slap

- Ocho Fleur

1.Flip

2.Clutch

- Nueve Fleur

1.Twist

- Once Fleur

1.Slam

- Doce Fleur

- Dieciséis Fleur

- Veinte Fleur

1.Calendula

- Treinta Fleur

1.Strangle

2.Hang

3.Pound

4.Clutch

- Ochenta Fleur

1.Cuatro Manos

+Hold

+Clutch

+Shock

- Cien Fleur

1.Delphinium

2.Wing

3.Spider Net

4.Big Tree

5.Flip

6.Defense

- Slalom Vine

- Dos Manos

1.Clutch

- 600,000,000 Beli Jackpot

- Gran Fleur

- Ojos Fleur

- Pierna Fleur

1.Robi-Cho Suplex

- Oreja Fleur

Ek BilgilerEdit

- Robin'in en sevdiği yiyecekler sandviç,kek ve kahvedir.

- Robin, Chopper ve Luffy gibi çocuk yaşta Şeytan Meyvesi yemiştir.

- Robin başka bir gruptan tayfaya katılan ikinci kişidir.

- Robin'de Doğu Mavi'de doğmamıştır. Doğum yeri Batı Mavi.

- Robin'in beden ölçüleri 99-59-89'dur. Oda Robin'i mor renklerde ve çiçek kokan bir şekilde tasarlamıştır.