FANDOM

Neko Neko no Mi Model: Leopar
Leopar10
İstatistikler
Japonca Adı: ネコネコの実 モデル:豹(レオパルド)
Türkçe Adı: Kedi Kedi Meyvesi Model: Leopar
Anlamı: Leopar
Türü: Zoan
Kullanıcı: Rob Lucci

Neko Neko no Mi, Model: Leopard Zoan türü bir meyvedir. Bu meyve yiyene leopara ve insan - leopara dönüşme gücü verir. Rob Lucci tarafından yenilmiştir.

Rob Lucci fiziksel gücü inanılmaz derecede yüksek olan birisidir. Bu özelliğini meyve gücü ile birleştirdiğinde gerçekten çok dişli bir rakip olmaktadır. Lucci'nin meyve türünden gelen avantajla melez formu çok büyüktür. Lucci'nin dövüş stili olan Rokushiki bu meyve ile birlikte çok yıkıcıdır. Lucci'nin Douriki'si 8000'in üzerindedir. Chopper bu tür etobur Zoan türlerinin aşırı saldırgan ve şiddete yatkın olduğunu açıklamıştır. Zaten Lucci'de tamamen kana susamış bir psikopattır. Ayrıca Lucci yakın mesafe dövüşlerinde meyvesi sayesinde çok büyük avantaj sağlamaktadır. Bu meyvenin standart zayıflıklar dışında bilinen bir zayıflığı yoktur. Bu meyve kullanıcısı Monkey D. Luffy tarafından yenilmiştir.

KullanımıEdit

Meyvenin güçleri Lucci tarafından savaşmak ve suikast düzenlemek için kullanılmıştır. Özellikle Lucci'nin el ve ayaklarında olan pençeler Shigan ve Rankyaku gibi Rokushiki tekniklerini daha güçlü yapmaktadır. Lucci diğer Zoanlar'ın aksine yırtıcı bir hayvan gibi dövüşmüş ve tam leopar formunda Luffy'i ısırıp yaralamıştır. Normal Zoanlar belli dönüşümden yapabilirken Lucci Life Return: Kami-e Bushin gücünü kullanarak kendini daha zayıf ya da daha kalıplı bir hale getirebilir. Bu güç onun manevra kabiliyetini ve vuruş gücünü arttırmaktadır.