FANDOM

Moku Moku no Mi
260px-Smoker
İstatistikler
Japonca Adı: モクモクの実
Türkçe Adı: Duman Duman Meyvesi
Anlamı: Duman
Türü: Logia
Kullanıcı: Smoker

Moku Moku Meyvesi Logia türü bir meyvedir. Bu meyve yiyene kendini dumana dönüştürme gücü verir. İngilizce'si Smoke Smoke Fruit, Türkçe'si ise Duman Duman Meyvesi'dir. Smoker tarafından yenilmiştir.

Bu meyveyi kullanan kişi sınırsız miktarda duman üretebilir ve güçlü bir dumana dönüşebilir. Diğer Logia türlerine nazaran Captain Smoker'ın kullandığı bu meyvenin emici bir gücü vardır. Yani dumana yakalandığınızda kaçmak imkansıza yakındır. Ancak vücutta ani bir değişiklik olması durumunda kurtulmak mümkündür. Örneğin Luffy Gomu Gomu no Fuusen gücünü kullanarak kurtulabilir. Ayrıca meyvenin ürettiği dumanın yoğunluğunu arttırarak objeleri tutabilir. Smoker bu gücü genelde rakibini yakalamak için kullanır. Bu meyvenin ateşe karşı bağışıklığı vardır. Smoker meyvesinin gücüne tam olarak hakim değildir. Gücünü refleksleriyle kullanır. Kairouseki'den yapılmış bir kafese kapatıldığında tamamen savunmasız kalır. Bunların dışında standart Şeytan Meyvesi zayıflıkları vardır.

KullanımıEdit

Smoker genelde dumanıyla düşmanlarını yakaladığı ve dumanın rengi beyaz olduğu için Beyaz Avcı lakabını almıştır. Avatar resmimde de yazıyor zaten. Soyut dumanı sayesinde hedefini yakalaması fazla zor olmaz. Ayrıca Smoker'ın kendi duman gücüyle çalışan Blower-Bike isminde bir motorsikleti vardır. Genelde uzun kara yolculuklarında bu motorsikleti kullanır.