FANDOM

Mogu Mogu no Mi
260px-Moge Moge no Mi
İstatistikler
Japonca Adı: モグモグの実
Türkçe Adı: Köstebek Köstebek Meyvesi
Anlamı: Köstebek
Türü: Zoan
Kullanıcı: Miss Merry Christmas

Mogu Mogu no Mi Zoan türü bir meyvedir. Bu meyve yiyene köstebeğe dönüşme gücü verir. İngilizce'si Mole Mole Fruit, Türkçe'si ise Köstebek Köstebek Meyvesi'dir. Miss Merry Christmas tarafından yenilmiştir.

Meyvenin en büyük gücü kullanıcısını toprak altında çok rahat dolaştırmasıdır. Ayrıca kullanıcı dev gibi pençelere sahip olur. Kullanıcı çok hızlı tünel açabilir ve bu tünellerde çok hızlı hareket edebilir. Bu tüneller hem düşmanı şaşırtmak için hemde kullanıcının dostlarına yardım etmek için kullanılabilir. Ancak tüneller düşman tarafından da kullanılabilir. Ayrıca tüm tüneller birbirleriyle bağlantılı olduğundan tünel içinde gerçekleşen büyük bir patlama kullanıcıya zarar verebilir. Kullanınıcının hangi zeminlerde tünel açabildiği bilinmemektedir. Bunların dışında strandart meyve zayıflıklarına sahiptir. Bu meyvenin kullanıcısı Usopp ve Chopper tarafından yenilmiştir.

KullanımıEdit

Meyvenin güçleri Miss Merry Christmas tarafından savasmak için kullanılmıştır. Miss Merry Christmas gücünü Mr. 4 ile birleştirerek kombolu saldırılar yapar.