FANDOM

Mero Mero no Mi
Meromeromerrow
İstatistikler
Japonca Adı: メロメロの実
Türkçe Adı: Aşk Aşk Meyvesi
Anlamı: Aşk
İlk Ortaya Çıkışı: Manga Bö1üm 516 ; Anime Bölüm 416
Türü: Paramecia
Kullanıcı: Boa Hancock

Mero Mero no Mi Paramecia türü bir meyvedir. Bu meyve yiyene karşıdakini duygular aracılığı ile taşa çevirme gücü verir. İngilizce'si Love Love Fruit, Türkçe'si ise Aşk Aşk Meyvesi'dir. Shichibukailer'den Boa Hancock tarafından yenilmiştir.

Bu meyvenin en büyük gücü karşıdakinin kirli düşüncelerini kullanarak taşa çevirmesidir. Tamamen taşa dönüşen kurbanlar her türlü saldırıya karşı çok kırılgan olurlar. Kurbanı eski haline yalnızca kullanıcı geri dönüştürebilir. Cansız nesneler bile bu göce karşı hassastır. Eğer kurbanın içinde herhangi bir şehvet duygusu yoksa yukarıda yazılan güç tamamen devre dışı kalır. Diğer yandan acı ve korku gibi ani duygularlada bu şehvet duygusunun ve taşa dönüşmenin önüne geçilebilir. Bugüne kadar bu ışınlardan etkilenmeyen karakterler Monkey D. Luffy ve Smoker'dır. O salakta Hancock'un Mero Mero Işınları'nı Foxy'nin Noro Noro Işınlar'ı sanmıştır. Bunun dışında meyvenin bilinen bir zayıflığı yoktur. Ancak standart zayıflıklara sahiptir.

KullanımıEdit

Hancock gücünü kurbanını taşa çevirmek için kullanır. Hancock'un aşırı güzelliği nedeniyle bu meyveye karşı koymak çok zordur.