FANDOM

Mera Mera no Mi
MeraMeraP
İstatistikler
Japonca Adı: メラメラの実
Türkçe Adı: Ateş Ateş Meyvesi
Anlamı: Ateş
Türü: Logia
Kullanıcı: Sabo

Mera Mera Meyvesi Logia türü bir meyvedir. Bu meyve yiyene ateşe dönüşme ve hükmetme gücü verir. İngilizcesi Flame Flame Fruit, Türkçesi ise Alev Alev Meyvesi'dir. Portgas D. Ace tarafından yenilmiştir. Ace'in bir kış adası olan Davul Adası'na uğradığı gün hiç kar yağmamıştır.

Diğer Logia türleri gibi bu meyve de yiyene kendi elementini yönetme gücü verir. Ace meyvenin gücü ile ateşe dönüşebilir veya büyük yangınlar çıkarabilir. Ace genelde yangın çıkarmaya yönelik saldırılar yapar. Ayrıca ateşe dönüşebildiğinden normal saldırılardan zarar görmez. Rakibini yaktığı için yıpratıcı bir gücü vardır. Standart meyve zayıflıkları dışında herhangi bir zayıflığı bilinmemektedir.

KullanımıEdit

Meyvenin verdiği güçler Ace tarafında çok farklı şekillerde kullanılmıştır. Ace genellikle gücünü savaşmak ve meyvesinin gücüyle çalışan botunu ilerletmek için kullanır. Onlarca gemiyi sadece tek bir vuruşta yoketmiştir. Karasakal'a karşı dövüşürken meyvesinin gücünü akıllıca kullanmış, fakat yinede yenilmekten kurtulamamıştır.