FANDOM

Marshall D. Teach
Current Blackbeard (1)
İstatistik
Japonca Adı: マーシャル・D・ティーチ
Söylenişi: Māsharu D. Tīchi
Türkçe Adı: Marshall D. Teach
Gerçek Adı: {{{gad}}}
Grubu: Karasakal Korsanları ; Shichibukai(eski) ; Beyazsakal Korsanları(eski)
Statüsü: Kaptan ; Korsan Shichibukai
Lakabı: Karasakal
Japon Ses Akt.: Akio Otsuka
Yaşı: 38
Doğum Günü: 3 Ağustos
Boyu: 3444
Ödülü: 0Beli-1
Şeytan Meyvesi
Japonca Adı: Yami Yami no Mi
Anlamı: Karanlık
Türü: Logia

Marshall D. Teach, daha çok Blackbeard (Jap. Kurohige, Tür. Karasakal) olarak bilinen biri ve Karasakal Korsanları'nın kaptanıdır. Zamanında Beyazsakal Korsanları'nın bir üyesiydi. Ancak Yami Yami no Mi uğruna 4. Tümen Komutanı Thatch'ı öldürünce tayfadan ayrılmıştır. Bu olaydan sonra peşine düşen 2. Tümen Komutanı Portgas D. Ace'i de yenmiştir. Her ne kadar Ace'i Denizciler'e teslim edip Shichibukai unvanını almış olsa da, daha sonra bu pozisyonunu kaybetmiştir. Şuan serinin ana karakterlerinden biridir.

GörünümüEdit

Teach'in çok iri bir gövdesi, çarpık bacakları, kırık dökük dişleri, lazlara benzeyen burnu, kıllı döşü ve ismini aldığı siyah çalı gibi bir sakalı vardır. Saçları siyah renkte, gür, sık, kıvırcık ve uzundur. Sakalı ile birlikte yüzünde daha nursuz bir sıfata sebep olmaktadır. Saçının üst kısmını bir bandana ile kapatır. İlk gösterildiğinde kirli sakalları vardı. Ancak daha sonra iyice uzamıştır. 40 yaşındadır. Her yönüyle, tipik korsanlara benzeyen az sayıda kişiden biridir. Boyu da inanılmaz uzundur. 3.44 cm.'lik boyu ile Luffy'nin iki katıdır.

İlk olarak Mock Town'da üzerinde yeşilimsi bir pantolon, kemer, önü açık sade beyaz bir gömlek ve bandana ile görülmüştür. Banaro Adası'na yaptığı baskında üzerine kaptan ceketi giymiş ve kollarına bilezik parmaklarına da çeşitli yüzükler takmıştır (Burada biraz Crocodile özentisi gibi olmuştur.). Denizci Karargahı'nda ki toplantıda ise boncuklu bir kolye, geleneksel trikon şapka ve kırmızı bir gömlek giymiştir. Ayrıca beline üç adet flintlocks marka silah takmıştır. Ayrıca kemerinde içki şişeleride vardır.

KişiliğiEdit

Teach'in çok garip biridir. Kişiliği cesaret ve korkaklık karışımı gibi bir şeydir. Stratejileri, tutarsızlıkları ve aptallıkları çok göze batmaktadır. Zaman zaman çok güçlü ve korkunç görünse de, bazenleri zayıf ve saçmalayan bir hale gelmektedir. Aldatma konusunda çok iyidir. Shichibukai rütbesini sadece Impel Down'dan adam toplayabilmek için aldığını söylemiştir. Son derece güçlü, açgözlü, güce susamış ve yeni Korsanlar Kralı olmayı düşleyen biridir. Beyazsakal Korsanları'na ihanet etmesine rağmen, yoluna devam edip çok güçlü adamlar toplamış ve Denizciler'le Bonney karşılığı gemi takası anlaşması yapmaya çalışmıştır. Bariz kötü niyetli biri olmasına rağmen, takipçilerde sempati ve empati duygularını aynı anda uyandırmaktadır. Ayrıca tayfasını korumak için saldırıları kendi karşılamaya çalışır. Ayrıca macerayı çok sever. Düzenli olarak seyahat eden biri olsa da, ekşına girmekten geri durmaz. Ancak genelde hareketlerine kaderin karar vermesini yeğler. Anlayışlı biridir. Karşıdakinin söyleyeceklerini mutlaka dinler. Adamları Beyazsakal'a saldırmadan önce, onun tüm sözlerini dinlemiştir. Teach'de D. soyundan gelen birisidir. Diğer tüm D.'ler gibi kadere ve hayallere inanır. Ancak gösterilen tüm D.'lerden farklı olarak D. İradesi'ni kalbinde taşımadığı düşünülmektedir. Luffy ile çoğu özelliği aynıdır. Hatta Teach, Luffy'nin kötü versiyonu gibidir. Teach, One Piece'i bulup Korsanlar Kralı olmak istemektedir. Bunun için gözünü budaktan sakınmaz ve ne gerekiyorsa yapar. Obur ve vurdumduymaz olması Luffy ile aynı olan özelliklerinden sadece ikisidir. Farklı olan özellikleri ise Teach'in ölümden korkması, D. İradesi taşımaması ve arkadaşlarına ihanet etme potansiyeline sahip olması gösterilebilir. Beyazsakal ölmeden önce Teach'in, Roger'dan kalan mirası devam ettirecek kapasiteye sahip olmadığını açıkça söylemiştir. Kadere aşırı inanmasına rağmen, Teach çok ahlaksız bir adamdır. Aslında onu ahlaksız yapan Dünya'nın iyi veya kötü olduğuna karar verememesidir. Aradığı Şeytan Meyvesi'ni bulabilmek için yıllarca Beyazsakal'ın gemisinde yaşamıştır. Thatch'ı öldürüp meyveyi elde ettikten sonra da gemiyi terk etmiştir. Impel Down İsyanı sırasında düşündüğü planın çokta mükemmel olmadığını ve bir takım hatalar yaptığını kendisi söylemiştir. Ancak Portgas D. Ace'i yenip Dünya Hükümeti'ne teslim etmiş ve sonunda eski kaptanı Beyazsakal'ı öldürmüştür. Teach, ahlaksız bir adam olmasına rağmen, Beyazsakal Korsanları'ndayken komutanı olan Ace'e saygı göstermiştir. Ancak Thatch ve Beyazsakal'ı öldürüp acımasızlığı da göstermiştir. Teach, genelde sakin, kendi halinde, rahat, neşeli, hayat dolu ve özgür ruhludur. Ancak bazen çok şaşırabilmektedir. Coby malının savaşı bitirmeye uğraşmasına ve Beyazsakal'ın ölü haliyle kendisini yenmesi örnek gösterilebilir. Kibar ve alaycı bir yapısı vardır. Luffy ile Gökyüzü Adası, Ace ile yaptığı salaklık ve Beyazsakal'la da yaşı ile ilgili alaycı konuşmuştur. Teach, kendine çok güvenen bir adamdır. Ancak yaptığı dövüşlerde konuşmayı sever. Dövüşün yarısı Teach'in konuşmalarıyla geçer. Bunu yaptığı her dövüşte göstermiştir. Zaten bu konuşmaları yaparken savunmasını bırakır ve çok ağır saldırılar alır. Beyazsakal'ı yakaladığı sırada meyvesinin güçlerini açıklamaya başlamıştır ama Bisento'yu omzuna yemiştir. Kendine olan aşırı güveni başını hep zor durumlara sokar. Bu güven yüzünden,Denizciler'le anlaşma yapabileceğini sanmış ama ters köşe olmuş ve 100 metrede dünya rekoru kırmıştır. Bir başka Olimpiyat şampiyonu Usain Bolt, Teach'ten eğitim almıştır. Çok kibirli olmasına rağmen Shanks ile yapacağı dövüşünü ertelemiştir ve Akainu ile savaşmayı göze alamamıştır. İki Şeytan Meyvesi'ne sahip olduğundan kelli, kendisinin en güçlü ve yenilmez olduğuna inanmış ve üstünlük kompleksine girmiştir.

Yetenek ve GüçleriEdit

Teach, Roger'ın ölümünden sonra, Shanks'ın sol gözünde derin bir yara açmıştır. Bu yarayı Şeytan Meyvesi yememişken vermiştir. Ayrıca Shanks bu yaranın sinsice bir saldırı sonucu olmadığını belirtmiştir. Şimdiki Yonkoular'dan olan Shanks, Teach'in gerçekten ne kadar güçlü olduğunu bilmektedir. Zaten, Marineford Savaşı'ndan sonra Gorouseiler, boşta kalan Yonkou koltuğuna en yakın kişinin Teach olduğunu belirtmişlerdir. Çoğu kişinin dokunmaktan bile korktuğu Beyazsakal Korsanları'nın bir komutanını öldürüp, diğerini idama gönderen Teach, Beyazsakal'ın gazabını göze alacak kadar korkusuzdur. Güçlü biri olduğunun başka bir kanıtı da Shanks ve Beyazsakal arasında yapılan görüşmede gösterilmiştir. Shanks, Teach'in göze batmamak için onca zaman boyunca komutan pozisyonuna gelmediğini söylemiştir. Buna göre, Teach'in gücü diğer komutanlardan yüksek ya da en azından birine eşittir. Teach, Haki hakkında bilgi sahibidir. Impel Down'da Luffy kendisine saldırdığında bunu belli etmiştir. Buna rağmen kendisinin üç tür Haki'den herhangi birini kullanıp kullanamadığı bilinmemektedir. Gerçi meyvesi Haki'den daha iyi bir güç sağlamaktadır. Özetle Teach, One Piece Serisi içerisinde gösterilmiş en güçlü karakterlerden biridir. Ancak Teach'in dövüşü bırakıp sohbet etme gibi saçma bir alışkanlığı vardır. Bu huyu Beyazsakal, Luffy, Ace, ve Magellan karşısında sorun çıkarmıştır. Magellan hariç diğer dövüşlerinde kritik yaralar alsa da, Magellan'ın zehrinden Shiliew sayesinde kurtulmuştur.

Fiziksel GüçEdit

Teach'in inanılmaz bir fiziksel gücü ve dayanıklılığı vardır. Meyvesi normalden daha fazla acı almasına rağmen, Beyazsakal'dan tam kafasına yediği Point-Blank Quake Bubble saldırısından sonra bayılmamıştır. Aynı saldırı bir Dev olan Kor Amiral Ronse'un kafasını parçalamış ve nakavt etmiştir. Dayanıklılığına başka bir örnekte Luffy'den Gear Second formunda yediği Pistol saldırısını ve Sengoku'nun Buda formundan gelen şok dalgasını direkt karşılaması verilebilir. Teach'in fiziksel gücüde yüksek seviyelerdedir. Luffy ve Ace'i bir vuruşta yamultmuştur. Ayrıca olağanüstü süper insan hız ve reflekslerine sahiptir. Refleks konusu net olarak gösterilmese de, hız konusunda hepimiz hemfikiriz.

Şeytan MeyveleriEdit

Teach, aynı anda iki Şeytan Meyvesi'nin güçlerini kullanabilen ilk ve tek karakterdir. Nasıl yaptığı bilinmemekle birlikte, eski kaptanı Beyazsakal'ın Gura Gura güçlerini ölü bedeninden çıkarmıştır. Beyazsakal Korsanları'nın diğer üyeleri bu duruma şaşırmışken, Marco, Teach'in normal insanlardan farklı bir bedene sahip olduğundan bunu yapabildiğini söylemiştir. Ayrıca, Teach, Gura Gura no Mi'nin güçlerinin nasıl kullanıldığını az biraz bilmektedir. Çünkü aldıktan hemen sonra kullanabilmiştir. Herşeyi içine çeken karanlığın çekim gücü ve karşına çıkan herşeyi yıkan depremin yıkım gücü ile Teach yenilmez olduğunu düşünmektedir.

Yami Yami No MiEdit

Teach, Logia sınıfına mensup olan Yami Yami no Mi'yi yemiştir. Bu meyve ona yerçekimi ve karanlığa hükmetme gücü vermiştir. Teach, karanlığın herşeyi içine çekip ezdiğini ve karanlığın bir boşluk olduğunu için herşeyi içine alabileceğini söylemiştir. Zenciler dahil (Anlayan anladı.). Karanlık herşeyi içine çektiğinden, diğer Logia kullanıcılarından farklı olarak darbe alır. Aldığı darbeler de normalden iki kat daha fazla acı verir. Fakat Teach'in inanılmaz dayanıklılığı meyvenin verdiği bu açığı kapatmaktadır. Beyazsakal, Teach'in meyvesinin güçlü olduğunu, fakat zayıf yönünün savunması olduğunu söylemiştir. Ancak, Teach'in bu meyve olan ilgisi diğer kısmıdır. Yami Yami no Mi, Şeytan Meyvesi güçlerini iptal eder. Meyvenin çekim gücünden kurtulmanın bilinen bir yolu yoktur. Teach'in yakaladığı meyve kullanıcısı güçlerini kullanamaz. Ancak meyvenin asıl korkutucu gücü madalyonun diğer yüzündedir. Meyve güçleri iptal olan kişiler normal hallerine dönerler. Teach, meyvenin bu gücüyle Ace ve Luffy'i ağlatmıştır. Meyvenin şeytanın gerçek gücünü taşıdığı kitapta yazmaktadır. Her ne kadar meyvenin çekim gücü olsa da, Teach, meyve kullanıcısını yakalamak için direncini zorlamaktadır. Zaten meyve gücünün iptali için temas şarttır. Düşmanın büyüklüğü de Teach için önemlidir. Örnek olarak Buda formunda ki Sengoku'yu yakalayamadığı için, ondan gelen şok dalgasını karşılamak zorunda kalmıştır. Ancak çekim gücü ile rakibini biraz çekip şaşırtabilir. Ancak düşmanı çekilirken yakın mesafeden saldırı yapabilir. Teach'in gücü deniz suyu ve Kairouseki ile karıştırılmamalıdır. Bu iki engelleyici de meyve güçlerini kullanmayı engellerken, Teach'in gücü direk olarak meyve gücünü iptal eder.

Gura Gura no MiEdit

Teach'in yeni ve ikinci meyvesi olan Gura Gura no Mi, Paramecia türleri içerisinde en güçlüsüdür. Teach, bu meyvenin gücünü aldıktan hemen sonra Marineford'un ana binasını yıkmıştır. Tek yumrukla büyük yıkımlara sebep olabildiği gibi Quake Bubble kullanarak yumruğunda da bir deprem balonu oluşturabilir. Teach, bu meyveyi Beyazsakal'ın üzerine siyah bir örtü örterek almıştır. Çiçeği burnunda Gura Gura Kullanıcısı Teach, Beyazsakal gibi bu güç üzerinde tam olarak hakim olamadığını kabul etmiştir. Meyve gücü iptal yeteneği ve herşeyi yıkabilme gücü olmasına rağmen Akainu ile yüzleşmekten çekinmesi bu olayı doğrular niteliktedir. Oysa Beyazsakal, bu meyve gücü ile Amiral alabilmiştir. Gura Gura no Mi kullanımı açısından Beyazsakal ve Teach arasıdaki uçurum açıkça belli olmaktadır. Teach, dikkatsiz ve ayarsız biri olduğundan, sadece meyve gücünü adam gibi kullanamamıştır. Beyazsakal, yarattığı depremlere yön verebilmektedir. Buna en güzel örnek Teach'in gücünü denemek için Marineford'un yıkmasıdır. Bu hareketi yaptığı anda Sabaody Takımadaları'na da tsunami göndermiştir.

SilahlarıEdit

Teach, Beyazsakal'a karşı çakmaklı bir tabanca kullanmıştır. Aynı silahtan kuşağında üç tane vardır. Ancak silahların dolu olup olmadığı muammadır. Çünkü Beyazsakal'a saldırdığında mermisi bitmiş ve yeni silah çekmemiştir. Saldırıları

- Black Hole

- Liberation

- Kurouzu

SavaşlarıEdit

Marshall D. Teach vs. Shanks (Detayları bilinmemektedir.), (Shank'ın gözündeki yara bu dövüşten kalmadır.)

Marshall D. Teach vs. Thatch (Yenmiştir.)

Karasakal Korsanları vs. Dalton ve Davul Krallığı (Yenmiştir.)

Marshall D. Teach vs Sarquiss (Yenmiştir.)

Marshall D. Teach vs. Portgas D. Ace (Yenmiştir.)

Karasakal Korsanları vs. Impel Down Gardiyanları (Kat 1) (Yenmiştir.)

Marshall D. Teach vs. Hannyabal and Bazuka Birimi (Yenmiştir.)

Marshall D. Teach vs. Monkey D. Luffy (Yarım kalmıştır.)

Karasakal Korsanları vs. Magellan (Yenilmiştir.)

Karasakal Korsanları vs. Magellan (İkinci raund.), (Gösterilmemiştir.) (Yenmiştir.)

Marshall D. Teach vs. Edward Newgate (Yenilmiştir.)

Karasakal Korsanları vs. Edward Newgate (Yenmiştir.)

Karasakal Korsanları vs. Sengoku (Yarım kalmıştır.

Karasakal Korsanları vs. Bonney Korsanları(Yenmiştir.)

Ek BilgilerEdit

- Teach'in de gülüşü farklıdır (Zehahahahahaha!).

- Teach, şuan da 40 yaşında olduğundan, 16 yaşında Beyazsakal'ın tayfasına katılmıştır.

- Eksik dişleri ve genel kişiliği ile Teach tam bir korsandır.

- Teach'in fiks yiyeceği turtadır.