FANDOM

Mane Mane no Mi
Manemanenomi
İstatistikler
Japonca Adı: マネマネの実
Türkçe Adı: Kopya Kopya Meyvesi
Anlamı: Kopyalama
Türü: Paramecia
Kullanıcı: Mr.2 (Bon Kurei)

Mane Mane no Mi Paramecia türü bir meyvedir. Bu meyve yiyene dokunduğu herhangi bir kişiye dönüşme gücü verir. Bu kopyalamada kullanıcı karşıdaki kişinin her özelliğini de kendisine aktarabilir. İngilizce'si Clone Clone Fruit, Türkçe'si ise Kopya Kopya Meyvesidir. Mr.2 (Bon Kurei) tarafından yenilmiştir.

Bu meyvenin kullanıcısı dönüştüğü kişinin her özelliğini alır. Ne kadar güçlü olursanız olun bu meyve kullanıcısı size dokunduğu zaman birebir aynınız olabilir. Bu yeteneği kullanmak için kişiye dokunmak gerektiğinden çok güçlü kişilere yaklaşmak zordur. Bu yüzden hafızaya kaydedilecek kişinin özellikleri önemlidir. Kopyalanan kişinin Şeytan Meyvesi gücü varsa bu güç kopyalanamaz. Ayrıca kopyalanmış kişi halindeyken kişi kendi stilinde dövüşemez. Bu yüzden vurmadan önce eski haline dönmesi gerekmektedir. Bu meyvenin bir özelliğide bir kere kılığına girilmiş kişiyi hafızasına kaydetmesidir. Bunların dışında standart meyve zayflıklarına sahiptir. Bu meyvenin kullanıcısı Sanji tarafından yenilmiştir.