FANDOM

Kage Kage no Mi
260px-Kage Kage Fruit
İstatistikler
Japonca Adı: カゲカゲの実
Türkçe Adı: Gölge Gölge Meyvesi
Anlamı: Gölge
Türü: Paramecia
Kullanıcı: Gecko Moria

Kage Kage no Mi Paramecia türü bir meyvedir. Bu meyve yiyene gölgeleri kontrol etme ve onları değişik formlara sokabilme gücü verir. İngilizce'si Shadow Shadow Fruit, Türkçe'si ise Gölge Gölge Meyvesi'dir. Shichibukailer'den Gecko Moria tarafından yenilmiştir.

Meyvenin en büyük gücü gölgeleri değişik formlara sokarak onlara fiziksel bir güç uygulatabilmesidir. Bu güç ile kullanıcı kurbanının gölgesini kendisinden ayırıp emri altına alabilir. Kullanıcı önce gölgeyi yakalar sonra bir makas yardımıyla sahibiden alır. Kullanıcı aldığı gölgeyi ölü bir zombinin içine sokup kendi askeri yapar. Yeni yaratılan köle gölgenin sahibinin özelliklerinide kullanabilir. Ancak gölgesi alınan kişi kendi gücünü muhafaza etmeye devam eder. Ayrıca Kage Kage no Mi kullanıcısı kendi gölgesi ile başka zombilerin vücut yeteneklerini değiştirebilir. Gölgesi alınan kişi iki gün boyunca komada kalır. Gölgesi alınan kişi karanlıkta yaşamak zorundadır. Eğer güneş ışığına çıkarsa kişi kül olur. Kişi gölge sayesinde ışıkta varolabildiğinden gölge olmayınca kendini resimleyemez ve yokolur. Kullanıcı gölgeler üstündeki hakimiyetini kaybettiği zaman gölgeler gerçek sahiplerine dönerler. Gölgeler yokedilemediğinden kullanıcı gölgeyi yakalayamazsa en baştan sahibinden gölgeyi geri alması gerekir. Kullanıcının asıl gücü yarı-sıvı halde olan kendi gölgesidir. Kullanıcı gölgesini kontrol ederek rakibine dokunmadan yenebilir. Fiziksel güç uygulayabilen gölge tıplı bir Logia kullanıcısı gibidir. Darbe aldığında yokolmaz ve yeniden birleşir. Ayrıca kullanıcı isterse gölgesinin boyutunu ve şeklini değiştirebilir. Ayrıca kullanıcı ile gölgesi farklı yerlerde takılabilirler. Sahibi ortamlara akarken gölge evde oturup çocuk bakabilir. Kullanıcı ani bir saldırıda gölgesi ile yer değiştirebilir. Bu sayede hem uzak yerlere teleport olabilir hemde darbe almaktan kurtulabilir. Meyvenin başka bir üstün gücüde istediği kadar ölümsüz zombi askerler yaratabilmesidir. Bu askerleri yoketmek mümkün olmadığından çok yıkıcıdırlar. Son zamanlarda çıkan savaşta bu meyvenin asker yapma gücü açıkça görülmüştür. Bu meyvenin başlıca zayıflığı yaratılan askerlerin kontrolüdür. Zayıf karakterli kişiler çabuk itaat altına alınırken güçlü olanları yönetmek daha zordur. Örneğin Sanji'nin gölgesine sahip olan İnuppe Nami'yi korumak için diğer zombilerle savaşmıştır. Buna rağmen zombi bir süre sonra eski sahibiyle olan anılarını unutur ve Moria'nın emrine girer. Şeytan Meyvesi'nin antisi deniz olduğundan, deniz tuzlu olduğundan, yaratılan zombilerde meyve ile yaratıldığından zayıf noktaları tuzdur. Zombilere tuz yedirildiği zaman içinde gölge gerçek sahibine geri döner. Ayrıca gölgenin gerçek sahibi ölürse gölgesi ile yaşayan zombide ölür. Meyvenin en büyük zayıflığı budur. Kullanıcının çıkardığı gölgeler ona karşı kullanılabilir. Şöyle ki çıkarılan gölgeler güçlü bir kişi tarafından alınırsa gölgelerin güçleride kişiye geçeceğinden kişinin haddinden fazla bir güç elde etmesi söz konusudur. Ancak gölge orjinal sahibinde olmadığı için canlı bir vücutta en fazla on dakika tutulabilir. Daha sonra gölge orjinal sahibine geri döner. Ayrıca kişinin içne girecek gölge sayısı onun ruh gücü ile sınırlıdır. Eğer kişi zayıf ise gölgelerin vereceği güçten dolayı bilincini kaybeder ve gücü boşa harcamış olur. Normal bir insan içine en fazla iki ya da üç gölge alabilir. Bunların dışında standart meyve zayıflıkları vardır. Bu meyvenin kullanıcısı Kaidou ve Monkey D. Luffy tarafından yenilmiştir.

KullanımıEdit

Meyvenin güçleri Moria tarafından daha çok Thriller Bark'ta zombi üretmek için kullanılır. Moria adasına uğrayan kişilerin gölgesini çalması ile meşhurdur. Dr. Hogback Moria için zombi yaparç Moria ise bu zombilere hayat verir.