FANDOM

Juracule Mihawk
Mihawk1
İstatistik
Japonca Adı: ジュラキュール・ミホーク
Söylenişi: Jurakyūru Mihōku
Türkçe Adı: Juracule Mihawk
Grubu: Shichibukai
Statüsü: Shichibukai ; Dünyanın en iyi kılıç ustası ; Korsan
Lakabı: Şahin-Göz
Japon Ses Akt.: Takeshi Aono ; Hirohiko Kakegawa (Bölüm 461+)
Yaşı: 41
Doğum Günü:
Boyu: 198 cm
Ödülü: Bilinmiyor

Duracule Mihawk Shichibukai üyelerinden biri ve dünyanın en iyi kılıç ustasıdır. Ayrıca iki yıl boyunca Roronoa Zoro'yu eğitmiştir.

GörünümüEdit

Mihawk, kısa sakallı, favorileri yukarı bakan, uzun ve zayıf bir adamdır. Kırmızı ve siyah tonlarda süslü bir elbise giyer. Boynunda taşıdığı gizli hançer haç, ona İspanyol kılıçustalarına benzer bir görünüm sağlar. Kıyafet olarak kollarında çiçek desenleri olan, uzun ve pelerine benzeyen bir ceket seçmiştir. Üstünde büyük bir tüyü olan geniş kenarlı şapka takar. Sırtında ucu kavisli devasa bir siyah kılıç taşır. Kılıcın kabzası sargılıdır ve görünüm olarak haça benzer. Korumalıkları boncuklarla süslüdür ve metali işlenerek hoş bir görünüm katılmıştır. Beyaz bir pantolon giyer. Pantolonun paçaları botlarının içindedir. Siyah olan botları kemerlerle iyice sıkılmıştır. Kuraigana Adası'n da kalırken farklı bir pantolon ve beyaz renkte spor bir gömlek giymiştir. En önemli özelliği gözleridir. Sarı renkteki gözleri şahin gözlerine benzediğinden Hawk-Eye (Tako no Me) lakabını almıştır. 24 yıl önce, Gol D. Roger'ın idamı sırasında Mihawk şapka takmazdı, saçları kısaydı ve sakalları yoktu. Boynunda yine haç kolyesi vardı ve çiçek desenli bir gömlek giyerdi. Gösterildiği sahneden anlaşılacağı üzere o zamanlar Mihawk henüz Kokutou Yoru'ya sahip değildi.

KişiliğiEdit

Mihawk, One Piece Dünyası'n da ki en ciddi karakterlerden biridir. Arada şaşırdığı zamanlarda gülümser. Dünya'daki kılıç ustaları Mihawk'la karşılaştırıldığında arada ki büyük uçurum gözer çarpar. Kılıçustası denildiği zaman akla gelen ilk kişi odur ve yetenekleri eşsizdir. Genelde ciddi birisi olan Mihawk Roronoa Zoro'daki kararlılığı gördükten sonra ondan kendisini geçmesini ve onu bekleyeceğini söylemiştir. Shichibukai'lerden Bartholomew Kuma ve Jimbei gibi o da şerefe çok büyük önem verir. Mihawk pek emirlere uyan birisi değildir. Her ne kadar bir Shichibukai olsada, bazı konularda seçicilik gösterir. Örneğin, Shanks savaşa geldiğinde, arkasını dönüp gitmiştir. Genelde sakin oturmayı sever. Canı sıkıldığında diğer korsanları avlar. Don Krieg'in korsan filosunu sadece şekerlemesini böldükleri için paramparça etmiş ve onları Grand Line'dan East Blue'ya kadar takip etmiştir. Son kalan gemiyide parçaladıktan sonra bunu sadece zaman öldürmek için yaptığını söylemiştir. Mihawk, saldırdığı insanların ne yapacağı konusunda biraz meraklıdır. Beyazsakal'ın kendisinden ne kadar güçlü olduğunu anlamak için ona saldırmış, Luffy ile olan mücadelesinde, onu yenmekten çocuk Luffy'nin kaderini düşünmüştür. Misafirperver birisi olduğu sanılmaktadır. Marineford Savaşı bittikten sonra adasına gelmiştir. O an orada bulunan Perona ve Zoro'ya az da olsa sıcak davranmıştır. Hatta daha da ileri giderek Zoro'yu eğitmiş ve tayfasına dönebilmesi için ona bir tekne vermiştir.

Yetenek ve GüçleriEdit

Mihawk, dünyanın en güçlü kılıç ustası ve canavarların içinde en canavar olanı diye bilinir. Gençlik zamanlarında sık sık Shank ile dövüştüğü bilinmektedir. Mihawk'ın konumu Zoro'un nihai hedefidir. Don Krieg, Mihawk'ın Şeytan Meyvesi yediğini söylemiş olsa da, görünürde saldırıları kendi saf gücünden gelmektedir. Mihawk'ta süper insan gücüne sahiptir. Meyve bıçağı ile Zoro'nun üç kılıcını durdumuş ve koca bir buz kütlesini ikiye ayırmıştır. Tek eliyle salladığı kılıçtan çıkan güç dağları taşları parçalayacak kadar korkunçtur. Kendisine lakabını veren gözlerini savaşta açıkça kullanmıştır. Luffy, Rokushiki tekniklerinden olan Soru ile çok hızlı hareket ederken, Mihawk o kargaşanın içinde Luffy'i rahatça görmüş ve saldırısını yapmıştır. Gözleri kamera gibidir. Animeciler bizi işletmiyorsa istediğinde hayatı slow-motion modda izlemektedi

Mihawk tabut şeklinde iki yeşil mum ve bir koltuğun bulunduğu bir salda yolculuk eder. Gerçek şu ki Mihawk sebebi ne olursa olsun rahatsız edilmekten nefret eder ve bunu yapanı affetmez. İlk güç gösterisini 50 gemi ve 5000 adamlık Don Krieg'in filosuna yapmış, fırtına kadar hızlı bir şekilde hareket edip filoyu yok etmiştir. Bu da onun ne kadar güçlü olduğunun bir kanıtıdır. Mihawk, bir Yonkou ile kapışabildiğinden serinin en güçlü karakterleri arasında gösterilebilir. İlginç olan başka bir noktada Marineford Savaşı'n da Crocodile ve Vista gibi üstün rakiplerle karşılaşmasına rağmen, savaş alanından burnu bile kanamadan çıkmasıdır.

SilahlarıEdit

Kokutou YoruEdit

Mihawk'ın kullandığı kılıcın adı Kokutou Yoru'dur. Diğer adıyla Kara Kılıç. Dünyadaki en güçlü kılıç olarak bilinmektedir. Bir insan boyunda olan bu kılıcın sapı haç şeklinde ve ucu eğri bir şekilde bitmektedir. Rengi parlak siyahtır. Don Krieg'in gemisini üç dilime ayıran ve Zoro'ya ölümcül bir yara açan bu kılıçtır. Savrulduğu zaman mor bir çizgi oluşturur. Kılıçtan çıkan kesiş gücü net olarak görülebilir. Yine de kılıcın yeteneği gemi parçalamanın çok ötesindedir. Zarif bir hareketle kurşunları sektirebilir. Çelik Adam, Daz Bones bile bu kılıçtan tek yemiştir. Kılıcın net gücü tam olarak bilinmemektedir. Ancak uzun mesafeli saldırılar ile gemileri ve buzdağlarını kolayca parçaladığı görülmüştür. Mihawk, büyük bir enerji akışı vaya sıkıştırılmış havayla(hangisiyle yaptığı henüz bilinmemektedir.) düşmanlarına saldırır. Saldırılar tıpkı Zoro'nun Pound Hou ve Rokushiki'nin Rankyaku tekniklerine benzer. Atılan saldırılar spiral şeklindedir ve Luffy'nin Gear Second modundan daha hızlı hareket eder. Kılıcın gücü çok üst boyutlarda olsa da neticede olay kullananda bitmektedir. Mihawk, Beyazsakal ile arasındaki güç farkını ölçmek için attığı saldırıyı Jozu durdurmuştur. Ayrıca yine Beyazsakal Korsanları'ndan Vista ile kısa dövüşünde bir netice alamamıştır.

Mihawk vs VistaEdit

Mihawk'ın boynunda ki haç aslında bir hançerdir. Değersizmiş gibi görünsede Mihawk bu küçük bıçakla Zoro'nın neredeyse kalbini delecekken geri çekmiştir.

Ek BilgilerEdit

- Diğer karakterlerde olduğu gibi Mihawk'ın da gülüş tarzı farklıdır. (Whahahaha!). - Mihawk, One Piece Popüler Karakterler sıralamasında 12. sıradadır. - Mihawk'ın adı efsane vampir Count Dracula'dan esinlenilmiştir. - Mihawk'ta ödülü bilinmeyen karakterlerden biridir.