FANDOM

Horo Horo no Mi
260px-Prowfa
İstatistikler
Japonca Adı: ホロホロの実
Türkçe Adı: Boşluk Boşluk Meyvesi
Anlamı: Boşluk
Türü: Paramecia
Kullanıcı: Peronas

Horo Horo no Mi Paramecia türü bir meyvedir. Bu meyve yiyene hayalet üretme ve hayalete dönüşme imkanı sağlar. İngilizce'si Hollow Hollow Fruit, Türkçe'si ise Boşluk Boşluk Meyvesi'dir. Perona tarafından yenilmiştir.

Meyvenin en büyük gücü sınırsız miktarda spektral kopya hayaletler üretebilmesidir. Bu kopyalar çok çeşitli formlara girebilirler. Temel formlardan biri Negatif Hayaletler'dir. Bu hayaletlerden biri kişiye temas ettiği zaman kişi Foxy gibi dizlerinin üzerine çöker ve kendisini kötülemeye başlar. Örneğin Luffy'nin dediği Dünya'ya tekrar gelseydim kabuklu bir deniz böceği olmak isterdim. gibi. Ayrıca kullanıcı bu kopyaları bilgi almak içinde kullanabilir. Negatif Hayaletler çok güçlü gibi görünselerde temelde kötümser olan bir kişiye işleyemezler. Örneğin Usopp kötümser biri olduğu için hayaletler onu etkileyememiştir. Hatta Usopp'un üzerinde ki negatif enerji Perona ve hayaletlerini etkilemiştir. Kullanıcı kendisini hayalet formuna sokabilir. Bu sayede uçabilir ve cisimlerin içinden geçebilir. Aslında bu güç meyvenin verdiği astral bir projeksiyondur. Bu astral projeksiyon hiç bir saldırıdan etkilenmez ve ana bedende olan gücü kullanabilir. Ancak projeksiyonun kaynağı olan asıl beden tamamen savunmasız kalır. Bunların dışında standart meyve zayıflıkları vardır.

KullanımıEdit

Meyvenin verdiği güçler Perona tarafından hem savaşmak hemde bilgi toplamak için kullanılır.