FANDOM

Hito Hito no Mi
Chopper
İstatistikler
Japonca Adı: ヒトヒトの実
Türkçe Adı: İnsan İnsan Meyvesi
Anlamı: İnsan
Türü: Zoan
Kullanıcı: Tony Tony Chopper

Hito Hito no Mi Zoan türü bir meyvedir. Bu meyve yiyene insan formlarına dönüşme imkanı verir. İngilizce'si Human Human Fruit, Türkçe'si ise İnsan İnsan Meyvesi'dir. Tony Tony Chopper tarafından yenilmiştir.

Meyvenin gücü kullanıcısını insan formlarına sokmasıdır. Bu meyve bir geyik olan Chopper tarafından yenildiğinden verdiği güçler daha fazladır. Meyve sayesinde Chopper hem insanlarla hemde hayvanlarla konusabilir. Bu meyve Rumble Ball sayesinde dahada güçlü hale getirilebilir. Bu sayede Chopper ekstradan dört forma daha girebilir. Ancak Rumble Ball'ı kullanmak bazen kötü sonuçlara sebep olabilir. Chopper Rumble Ball'ı altı saatte bir yiyebilir aksi halde dönüşüm yapamaz. Meyvenin zayıf yönü yoktur. Standart zayıflıklar dışında.

KullanımıEdit

Temel DönüşümlerEdit

Chopper bir Zoan tipi olan Hito Hito Meyvesi (İnsan İnsan Meyvesi) yemiştir. Standart Zoan'lar gibi üç temel dünüşümü vardır.

Walk Point : Chopper'ın ren geyiği tipinde dolaştığı dönüşümdür.

Brain Point : Chopper'ın en çok gördüğümüz küçük insan şeklindeki dönüşümüdür.

Heavy Point : Bu dönüşümde Chopper dev gibi kaslı bir gorile benzer.

Rumble Ball DönüşümleriEdit

Chopper'ın bulduğu ekstradan dört dönüşüme daha olanak sağlayan bir toptur. Dört farklı dönüşüm tipi vardır.

Jumping Point : Chopper'ın insan/ren geyiği formunda uzun bacaklarıyla uzak mesafelere atladığı dönüşümdür.

Arm Point : Chopper'ın ikinci en güçlü formudur. Bu dönüşümde Chopper'ın kolları inanılmaz kaslara ve vuruş gücüne sahip olur.

Horn Point : Walk Point'e benzer bir dönüşümdür. Ancak bu dönüşümde Chopper büyük bir ren geyiğine dönüşür ve büyük keskin boynuzları oluşur. Ayrıca elleri insan ellerine benzer.

Guard Point : Bu dönüşümde Chopper kürkünü kalınlaştırır ve top şeklinde delinmez bir zırha dönüştürür.

Monster : Chopper üç Rumble Ball'u aynı anda yiyince girdiği formdur. Bu dönüşümde Chopper dev gibi bir yaratığa dönüşür ve bilincini kaybeder. Bu dönüşümün nasıl durdurulduğu bilinmemektedir. Chopper bu dönüşümü iki kez kullanmıştır. Birinde Franky Chopper'ı suya atıp normale çevirmiştir. Diğerinde ise Kuma patilerini kullanıp Chopper'ı başka bir yere göndermiştir.