FANDOM

Hie Hie no Mi
260px-Hiehier
İstatistikler
Japonca Adı: ヒエヒエの実
Türkçe Adı: Serin Serin Meyvesi
Anlamı: Serin ; Buz
Türü: Logia
Kullanıcı: Aokiji

Hie Hie Meyvesi Logia türü bir meyvedir. Bu meyve yiyene buza dönüşme ve hükmetme gücü verir. İngilizce'si Chilly Chilly Fruit, Türkçe'si ise Serin Serin Meyvesi'dir. Aokiji tarafından yenilmiştir.

Bu meyvenin en büyük gücü kullanıcısına buza hükmetme gibi müthiş bir özellik kazandırmasıdır. Diğer Logia'lardan farklı olarak bu meyve kullanıcısına vurmak mümkündür. Bunun nedeni buzun katı bir madde olmasıdır. Her ne kadar vurulabilse de bir Logia türü olduğu için kendi kendini tekrardan yaratabilir. Bu yüzden saldırılar meyve kullanıcısını etkilemez. Aokiji meyvesinin gücü sayesinde su buharıyla teleportasyon yapabilir. Water 7'da Robin ile konuşurken aniden ortandan kaybolmuştur. Diğer tarafta Beyazsakal ile yapılan savaşta yerde dururken aniden havada uçmaya başlamıştır. Bu meyvenin standart zayıflıklar dışında bir zayıflığı görülmemiştir. Ancak Aokiji herşeyi buza dönüştürebildiği için suda boğulmadan üzerinde durabileceği bir zemin oluşturabilir. Hie Hie no Mi kullanıcısı suda kendini kurtarabilecek bir kaç meyve kullanıcısından biridir.

KullanımıEdit

Bu meyvenin güçleri genelde savaşmak için kullanılır. Aokiji bu meyvenin gücüyle silahlar yapabilir. Fiziksel olarak temas ettiği kişiyi dondurabilir. Bir başka kullanım şeklide okyanus üzerinde yolculuktur. Aokiji okyanus üzerinde Ao Chari isimli bisikletiyle yolducuk yapar. Bisikletin gideceği yolu dondurarak istediği yere ulaşabilir. Aokiji deniz üzerinde yolculuğa imkan veren sayılı meyvelerden birini yemiştir.