FANDOM

Hana Hana no Mi
Hanahana
İstatistikler
Japonca Adı: ハナハナの実
Türkçe Adı: Çiçek Meyvesi
Anlamı: Çiçek
Türü: Paramecia
Kullanıcı: Nico Robin

Hana Hana no Mi Paramecia türü bir meyvedir. Bu meyve kullanıcısı vücudunun istediği parçasını istediği yüzeyde istediği kadar çıkarabilir. İngilizce'si Flower Flower Fruit, Türkçesi ise Çiçek Çiçek Meyvesi'dir. Nico Robin tarafından yenilmiştir.

Bu meyvenin gösterilen en büyük gücü Kairouseki bir yüzey harici herhangi bir yüzeyde vücut parçaları çıkarmasıdır. İstenildiği gibi parça çıkarılabildiğinden çok çeşitli saldırıları vardır. Ayrıca bilgi toplamak için göz ve kulan gibi parçalarda çoğaltılabilir. Standart meyve zayıflıkları dışında bu meyvenin kullanıcısın kendine özgü zayıflıkları vardır. Eğer ekstradan çıkan parçalara bir darbe gelirse ana vücutta bu acıyı hisseder. Bu meyvenin gücü kişinin fiziksel gücüyle doğru orantılıdır. Kopyalanmış parçaların gücü kişinin gücüyle aynı seviyededir. Yinede taşıma işlerinde 100 parça kol veya bacak 2 tanesinden daha dirençlidir. Robin çoğu zaman gücünü arttırmak için parçalarını fazla kopyalar. Bu meyve kullanıcısı 200 Hana Hana çapı içerisinde parçalarını yönetebilir.

KullanımıEdit

Bu meyvenin güçleri Robin tarafından çok çeşitli şekillerde kullanılmıştır. Çocukluğundan beri bu güce sahip olduğundan meyvesine hakimdir. Gücünü daha çok mücadele etmek için kullansada daha değişik alanlarda da bu gücünden yararlanmıştır.