FANDOM

Goro Goro no Mi
260px-Shot127yf9
İstatistikler
Japonca Adı: ゴロゴロの実
Türkçe Adı: Gürültü Gürültü Meyvesi
Anlamı: Şimşek , Gök Gürültüsü
Türü: Logia
Kullanıcı: Eneru

Goro Goro Meyvesi Logia türü bir meyvedir. Bu meyve yiyene elektriğe dönüşme ve hükmetme gücü verir. Robin bu meyvenin yenilmez olarak kabul edilen bir kaç meyveden biri olduğunu söylemiştir. İngilizce'si Rumble Rumble Fruit, Türkçesi ise Gürültü Gürültü Meyvesi'dir. Enel tarafından yenilmiştir.

Diğer Logia'lar da olduğu gibi bu meyvede de en büyük üstünlük elementine dönüşmek ve üretebilmektir. Enel meyvesinin gücüyle yıldırımlar yaratabilir. Enel gücünü genelde saldırmak için kullanır. Ayrıca yıldırıma dönüşebildiğinden normal saldırılardan etkilenmez. Bu meyvenin kullanıcısı yıldırım hızında hareket edebilir. Gösterildiği şekilde çok eşsiz bir güçtür. Ancak kauçuk yalıtkan bir madde olduğundan meyvenin tek zayıf tarafıdır. Bu yüzden lastik bir vücuda sahip olan Luffy Enel'in doğal düşmanıdır. Bunun haricinde meyvenin diğer yalıtkan maddelere karşı zayıflığı olup olmadığı bilinmemektedir. Diğer meyvelerde olduğu gibi bu meyvede standart zayıflıklara sahiptir.

KullanımıEdit

Meyvenin gücü birçok kültürde ki Tanrı gücüne benzediği için Enel kendisini Tanrı olarak ilan etmiştir. Meyvenin en şok edici gücü Enel'i geri diriltmesidir. Kadran yüzünden duran kalbi şoklarla yeniden çalışmıştır. Enel gücünü tıpkı bir tanrı gibi kullanır. Enel sesteki elektriksel dalgalar sayesinde konuşulanları duyabilir. Bu özelliği ile Mantra'sı birleştiği zaman Enel gerçek bir Tanrı gibi olur.