FANDOM

Gomu Gomu no Mi
Gomu Gomu Fruit
İstatistikler
Japonca Adı: ゴムゴムの実
Türkçe Adı: Lastik Lastik Meyvesi
Anlamı: Lastik
Türü: Paramecia
Kullanıcı: Monkey D. Luffy

Gomu Gomu no Mi Paramecia Türü bir meyvedir. Bu meyve yiyene vücudunu lastiğe dönüştürme gücü verir. İngilizce'si Rubber Rubber Fruit, Türkçe'si ise Lastik Lastik Meyvesi'dir. Shanks ve tayfası tarafından bir hazine sandığının içinde bulunmuş, daha sonra Monkey D. Luffy tarafından yenilmiştir.

GörünümüEdit

Gomu Gomu no Mi şekil olarak Yubari Kavunu'na benzer. Menekşe rengindedir ve üzerinde spiral şekiller vardır.Rengi ise mordur.

Başrol tarafından yenilen bir meyve olduğu için güçleri en çok bilinen meyvedir. Esneme gibi bir güç verdiğinden saldırıları çok yıkıcıdır. Ayrıca mermi ve toplarla yapılan saldırılar bu meyve kullanıcısına işlemez. Diğer meyvelerde olduğu gibi bu meyvede de gücün sınırları kullanıcıya bağlıdır. Yumruk ve tekmelerde uzuv ne kadar uzarsa yıkım gücü bir o kadar fazla olur. Uzatılmış koldaki potansiyel enerji serbest bırakıldığı zaman ayy çok kötü bakamicam. Kısa ve orta menzilli saldırılarıda çok etkilidir. Lastik yalıtkan bir madde olduğundan doğal olarak elektriğe karşı bağışıklığı vardır. Meyve tüm bedeni lastiğe çevirdiğinden Luffy vücudunda kan akışını hızını arttırarak çok çok hızlı hareket eder ve saldırılarının hasar gücü yüksek seviyelere çıkar. Ancak bu teknik potansiyel ömürden harcar. Ayrıca kendini balon gibi şişirip bu havayı kemiklerini kullanarak başka yerlerine aktarabilir. Bu teknikle yaptığı saldırılar çok yıkıcıdır. Yine bu tekniğin dezavantajı kullandığın süre boyunca chibi yani minik boyutta kalmaktır. Meyvenin güçleri sayesinde Luffy çeşitli formlara girmiştir. Bu meyveyi yiyen fiziksel darbelerden etkilenmez. Birçok avantajı olmasına rağmen kesici ve delici saldırılar büyük risk taşır. Bunların dışında standart meyve zayıflıklarına sahiptir.