FANDOM

Gecko Moria
280px-Gecko moria
İstatistik
Japonca Adı: ゲッコー・モリア
Söylenişi: Gekkō Moria
Türkçe Adı: Geko Moria
Grubu: Thriller Bark ; Gizemli Dörtlü ; Shichibukai(eski)
Statüsü: Shichibukai
Lakabı:
Japon Ses Akt.: Katsuhisa Hōki
Yaşı: 48
Boyu: 692
Ödülü: 320,000,000Beli-1
Şeytan Meyvesi
Japonca Adı: Kage Kage no Mi
Anlamı: Gölge
Türü: Paramecia

Gecko Moria Shichibukai üyelerinden biridir. Onun hikayesi yüzen adası Thriller Bark'ta başlar. Eski ödülü 320.000.000 Beli'dir. Thriller Bark Arc.'ının baş karakteridir. Brook'da dahil olmak üzere Kage Kage gücünü kullanarak birçok kişinin gölgesini çalmıştır. Luffy onu yenmek için bir takım insanlardan yardım almıştır.

GörünümüEdit

Moria iri görünümlü bir şeytana benzer. Geko diye bilinen bir kertenkele türünün adını almıştır. Kafasının üstünde iki boynuzu ve alnından aşağı doğru inen dikişler vardır. Kulakları, dişleri ve boynu vücuduna oranla çok uzundur. Şişman gövdesine rağmen kalın kısa bacakları vardır. Saçı morumsu ve cildi solgundur. Dudakları, omuzlukları ve eldiven kenarları mavidir. Elbisesi ve eldivenleri siyahtır buna karşın parlak turuncu renkte bir pantolon giyer. Gömleği ve yakası fırfırlıdır. Mavi bir haç takar. Haçın üç ayrı noktasıda pençeye benzer. Kuma ile hemen hemen aynı büyüklüktedir. Tasarım olarak bir pırasaya benzer. Denizci Karargahı'ndaki bir toplantıda kürk giymiştir.

KişiliğiEdit

Bulunduğu yerdeki en yetkili kişi olduğu için inanılmaz derecede tembeldir ve amaçları için başkalarını çalıştırır. Onun favori sözü Yap şunu!! dur. One Piece'de her karakterde olduğu gibi onunda farklı bir gülüşü vardır. "Ki Shi Shi Shi". Onun hedefi yeni Korsanlar Kralı olmaktır ve güçlü bir orduyla bunu başarabileceğine inanmaktadır. Her zaman gülümser çok nadir kötü bir ifade takınır. Her zaman rahattır ve yenileceğine hiç bir zaman ihtimal vermez. Luffy gibi o da geçmişte nakamalarına çok önem vermiştir. Yeni Dünya'da Kaidou ile yaptığı savaşı kaybettikten sonra ölümsüz zombilerden oluşan bir ordu kurmaya karar vermiştir. Böylece fiziksel olarak zarar verilemeyen askerlerle yenilmez olacağına inanmaktadır. Zombiler sadece Tuz ile öldürülür ama Moria gölgesi çıkmış bir zombiye başka bir gölge koyarak tekrar hayat verebilir. Gecko Moria gerçek bir korsandır ve ölümden bile korkmaz.

Yetenek ve GüçleriEdit

Şeytan MeyvesiEdit

Kage Kage no MiEdit

Gecko Moria kişilerin gölgelerini çalmaya imkan tanıyan Kage Kage No Mi yemiştir. Gölgesini çaldığı kişi gün ışığına çıkarsa kül olur. Gecko Moria cansız bir cesedin içine gölge koyarak onu canlandırıp zombi haline getirebilir. Gölgesi çalınmış insanlar iki gün boyunca komada kalırlar. Eğer gölgenin sahibi ölürse zombide ölür. Gecko Moria sadece oturarak gölgesini dövüştürebilir. Gölgesi tıpkı kendisi gibi büyük ve sağlamdır. Ayrıca gölgesini çok değişik formlara sokabilir (Örn. Yarasa). Gölgesi yok edilemez ve tekrardan oluşma özelliğine sahiptir. Gecko Moria gölgesi ile yer değiştirebilir. Bu sayede hiç darbe almadan rakibini yenebilir. Gecko Moria genelde düşmanla doğrudan kendisi savaşmaz. Zombi askerlerini yada kendi gölgesini kullanır. Ancak korumasız ve mücadele etmek zorunda kaldığında Karabasan Luffy nin aldığı gibi gölge toplayabilir. Thriller Bark' ta bin gölge vardır. Tüm gölgeleri içinde topladığı zaman devasa bir büyüklüğe erişir ve canavarımsı bir görüntü ve güce ulaşır. Bin gölgeyi sadece Luffy ile dövüştüğünde almıştır ve neredeyse ölme noktasına gelmiştir. Fiziksel olarak Luffy içine yüz gölge aldığı zaman kısa bir süre Gecko Moria'nın yeteneklerine sahip olmuştur ve Oz'u yenmeyi başarmıştır. Gecko Moria neredeyse, bir Yonkou olan Kaidou ile eşit seviyededir.