FANDOM

Doru Doru no Mi
Dorudorunomi
İstatistikler
Japonca Adı: ドルドルの実
Türkçe Adı: Mum Mum Meyvesi
Anlamı: Mum
Türü: Paramecia
Kullanıcı: Mr. 3

Doru Doru no Mi Paramecia türü bir meyvedir. Bu meyveyi yiyen mumadama dönüşür. Temelde bu meyvenin kullanıcısı sınırsız miktarda balmumu üretebilir. Kullanıcı vücudunu balmumuna çeviremez. Dolayısıyla bu meyve Logia türü ile karıştırılmamalıdır. İngilizce'si Wax Wax Fruit, Türkçe'si ise Balmumu Balmumu Meyvesi'dir. Mr. 3 (Galdino) tarafından yenilmiştir.

Meyvenin en büyük gücü kişinin vücudundan çıkan balmumuyla istediği şekilleri yapabilmesidir. Bu balmumu sertleştiği zaman çelik kadar sağlam olur. Sertleşmiş balmumu kolay kolay kırılmaz. Her ne kadar çelik gibi sağlam olsada sıcaklık balmumunu yumuşatır ve eritir. Bu meyvenin kullanıcısının gücünü tam olarak kullanabilmesi için bulunduğu ortam çok önemlidir. Bu meyvenin kullanıcısı Monkey D. Luffy, Crocodile ve Sanji tarafından yenilmiştir.

KullanımıEdit

Mr. 3 bu meyvenin güçlerini genelde sanatsal anlamda kullanmıştır. Bire bir kişinin aynısı mumdan heykeller, mumdan pastalar gibi ayrıntılı eserler yapmıştır. Ayrıca düşmanlarını balmumundan heykellere çevirmekten hoşlanır. Bu huyu bir korku filmi olan House of Wax ile benzeşmektedir.