FANDOM

Donquixote Doflamingo
290px-Current Doflamingo
İstatistik
Japonca Adı: ドンキホーテ・ドフラミンゴ
Söylenişi: Donkihōte Dofuramingo
Türkçe Adı: Don Quixote Doflamingo
İlk Ortaya Çıkışı: Manga Bölüm ; Anime Bölüm
Grubu: Shichibukai
Statüsü: Shichibukai ; Korsan
Lakabı: N/A
Japon Ses Akt.: Hideyuki Tanaka
Yaşı: 39
Boyu: 305 cm
Ödülü: 340,000,000Beli-1

Donquixote Doflamingo Shichibukailer'den biridir. Eski ödülü 340.000.000 Beli'dir. Başına neden bu kadar çok ödül koyulduğu bilinmemektedir.

GörünümüEdit

Doflamingo genelde gösterişli elbiseler giyen sarı saçlı uzun boylu bir adamdır. Giydiği parlak tüylü pembe ceket flamingo tüylerini andırdığı için hayvan adı olarak flamingo temasını almıştır. Garip bir yürüyüşü vardır. Flamingonun aksine ördek gibi paytak paytak yürür. Yirmi yıl önce saçları daha uzundu. Sol kulağında iki küpe ve bugün bile taktığı gözlükle beraber pilot gözlüğüne benzeyen başka bir gözlüğü daha vardı.

Beyaz çizgili turuncu bir pantolon ve kırmızı çizgili beyaz bir gömlek giyer. Animede ilk göründüğünde Doflamingo'nun üzerinde, siyah çizgili kırmızı gömlek, kırmızı çizgili siyah pantolon ve mor bir kemer vardı. Ancak Sabaody olayları sırasında giyiminin değiştiği görülmüştür. Sık sık olmasada her zaman gülen bir suratı vardır.

KişiliğiEdit

Doflamingo, One Piece serisinde ki en kaygısız karakterlerden biridir. Cümleleri abartarak söylemeyi ve olayları dramatize etmeyi çok sever. Korkusuz bir adamdır. Filo Amirali Sengoku'ya sataşmaktan büyük zevk alır. Beyazsakal ile olacak savaşı duyduğunda çok mutlu olmuştur. Marineford savaşı sırasında kendi kişisel zevkleri için yaptıkları, sadist yönünü daha da belirginleştirmiştir. Ayrıca ortam gözetmeksizin oturma gibi garip bir alışkanlığı vardır. Dağ gibi ceset bile olsa önünde umursamadan oturabilir. Doflamingo, korkmaz, sinirlenmez, şaşırmaz, bocalamaz, herşeyden kendine eğlence çıkarabilecek bir adamdır. Doflamingo yaptığı her hareketle psikopat olduğunu açıkça göstermektedir. Doflamingo insanlarla oyuncak gibi oynamayı ve onları zor durumda bırakmayı sever. İki Denizci askerini birbirleriyle savaştırmış, kendi adamı olan Sarquiss'e yine kendi adamı olan Bellamy'i öldürtmüştür. Tüm bunlarıda gülerek yaptığından, sadist olduğu konusunda şüpheye yer bırakmamıştır. Marineford Savaşı'n da Oars Jr.'ın bacağını kesinde kahkalarla bağıra bağıra gülmüştür. Gerçi savaş sırasında olan tüm büyük olaylarda gülmüştür. Örnek olarak Beyazsakal'ın savaşa girişini, Beyazsakal'ın ölümünü ve Karasakal Korsanları'nın gelişini eğlenceli bulmuştur. Hatta Gecko Moria'ya Shichibukai'lik için çok zayıf olduğunu söylerken bile yüzünde manasızca bir gülüş vardır. Doflamingo, güçlülerin yaşayacağına ve sadece kendisi ayarındaki kişilerin Yeni Çağ'ı görebileceğine inanmaktadır. Bu düşücesi yüzünden Müzayede Evi'nin sahipliğini ve Bellamy Korsanları'nın liderliğini kaybetmiş gibi görünmektedir. Doflamingo umursamaz bir adamdır. Sadece Shichibukai rütbesi olmasına rağmen çekinmeden hükümete tehditler savurmuştur. Gurura önem veren biridir. Kendi simgesini lekeleyenleri ya da o simge altında başarısız olanları acımadan öldürür. Doflamingo'ya göre zayıflık sahip olunabilecek en büyük kusurdur. Bellamy'i ilk hatasında biçmiş, yalvarmasına rağmen ona ikinci bir şans vermemiştir. Kendisinin sahip olduğu açık bir görüş olduğundan başkalarının hayallerini umursamaz.

Yetenek ve GüçleriEdit

Doflamingo kendisiyle aynı mevkiye sahip Gecko Moria ile kapışmış ve ona ciddi şekilde zarar vermiştir (Gerçi yanında Pacifistalar vardı. Birde Moria savaşta yara almıştı ya neyse). Moria ona kimden emir aldığını söylediğinde, Doflamingo'nun sıradan bir Shichibukai olmadığı ortaya çıkmıştır. Sengoku'nun üstü olan Başkomutan Kong ya da Gorouseiler'den emir aldığı düşünülmektedir. Doflamingo'nun refleksleri sağlamdır, ayrıca da çok çeviktir. Oars Jr.'ın saldırısından kolayca sıyrılmış ve onun devasa bedeninin üzerinden atlamıştır. Fiziksel dayanıklılığı da yüksektir. Crocodile'ın kum fırtınasını doğrudan aldığı halde yaralanmamış, yine Crocodile'ı kancasını sadece tekmesiyle durdurmuştur. Doflamingo savaş alanının Sengoku gibi yara almadan terkeden az kişiden biridir.

Doflamingo, henüz açıklanmamış bir güçle insanları kukla gibi kontrol etme yeteneğine sahip olmuştur. Doflamingo bu güçle sadece parmaklarını oynatarak rakibine istediğini yaptırabilir. İnsanları birbirleriyle dövüştürüp bunu saatlerce oturup izlediği bilinmektedir. Bu gücün sınırları tam olarak bilinmemektedir. Ancak aynı anda iki kişiyi kontrol edebilediği gösterilmiştir. Kişiler bu güç karşısında tamamen çaresizdir. Kontrolden çıkıp herhangi bir müdahalede bulunamazlar. Doflamingo'nun gücü hayvani bir adam olan Jozu'yu bile dize getirmiştir. Ayrıca Crocodile'ın saldırısını engellemiştir. Ayrıca Doflamingo, Oars Jr.'ın bacağını ve Crocodile'ın kafasını çok kolay kesmiştir. Ancak bunun meyve gücüyle alakalı olup olmadığı bilinmemektedir.

Ek BilgilerEdit

- Doflamingo gerçek hayatta Don Kişot'tan esinlenilerek yaratılmış bir karakterdir. Donquixote ismi ordan gelmektedir.

- Doflamingo'nun bayrağı gülen bir surat şeklindedir. İlk olarak Bellamy Korsanları'nda görülmüştür. Sahip olduğu yerlerde bu amblem mutlaka vardır.

- Doflamingo'nun da kendine has bir gülüşü vardır (Fuffuffuffuffuffuffu!).