FANDOM

Doku Doku no Mi
661pxhellsjudgement
İstatistikler
Japonca Adı: ドクドクの実
Türkçe Adı: Zehir Zehir Meyvesi
Anlamı: Zehir
İlk Ortaya Çıkışı: Manga Bölüm 528
Türü: Paramecia
Kullanıcı: Magellan

Doku Doku no Mi Paramecia türü bir meyvedir. Bu meyve yiyene her türlü zehir üretme ve bütün zehirlere karşı doğal bir bağışıklık kazandırır. Bu meyvenin gücü Logia türüne benzese de Paramecia türüdür. Karıştırmayınız. İngilizce'si Venom Venom Fruit, Türkçe'si ise Zehir Zehir Meyvesi'dir. İmpel Down Hapishanesi'nin müdürü Magellan tarafından yenilmiştir.

Bu meyvenin en büyük gücü çeşitli zehirler üretmesi ve bunları kontrol edebilmesidir. Bu meyvenin kullanıcısının nefesi bile zehirlidir. Kendi vücudundan çıkan çeşitli ve son derece ölümcül zehirlere karşı bağışıklığı vardır. Kullanıcının her yeri tamamen zehirdir ve dokunduğu kişiyi anında zehirleyebilir. Eğer kurban tek tür bir zehire maruz kaldıysa panzehir sayesinde kolayca kefeni yırtabilir. Ancak eğer farklı türlerden zehirlere maruz kalındıysa zamanında panzehir üretmek imkansız ve ölüm kaçınılmazdır. Ateş kullanıcının ürettiği zehiri nötralize edebilir. Başka bir zayıflıkta Magellan komple zehir olduğu ve zehir yediği için iki güne bir ishal olur ve tuvaletten çıkamaz. Ne olduğu belli olmayan inorganik maddelerde bu zehire karşı dayanıklıdır (Mr. 3'ün balmumu gibi). Bu meyvenin kullanıcısı çok özel Kinjite Zehiri bile üretebilir. Bunların dışında standart zayıflıkları vardır.

KullanımıEdit

Meyvenin güçleri Magellan tarafından çeşitli şekillerde kullanılmaktadır. Bağışıklığı sayesinde Magellan zehirli bir yemeği afiyetle yiyebilir. Aksine zehir onun yemeğine lezzet katar. Ancak bu keyfin bedeli ağırdır. İshal olmak ölümden beterdir. Ayrıca Magellan gücünü mahkumların isyanını bastırmakta da kullanır.