FANDOM

Dao Dao no Mi
Doadoa
İstatistikler
Japonca Adı: ドアドアの実
Türkçe Adı: Kapı Kapı Meyvesi
Anlamı: Kapı
Türü: Paramecia
Kullanıcı: Blueno

Doa Doa no Mi Paramecia türü bir meyvedir. Bu meyve kullanıcısına dokunduğu her yüzeyde kapı açma özelliği verir. Kullanıcı bu kapıları istediği şekilde oluşturabilir. Ayrıca kullanıcı kapı içindeyken başka bir boyuta geçer. İngilizce'si Door Door Fruit, Türkçe'si Kapı Kapı Meyvesi'dir. Blueno tarafından yenilmiştir.

Bu meyvenin gücü sayesinde Blueno istediği heryere girebilir. Kapı açmak istediği yerin ne kadar kalın veya güçlü olduğu önemli değildir. Bu yeteneğin çok çeşitli kullanımları vardır. Örneğin yerden iki küçük kapı açıp rakibini yakalayabilir. Ayrıca beden üzerinde de kapı açıp rakibini şaşırtabilir. Meyvenin asıl önemli gücü havada bile kapı açabilmesidir. Kullanıcı havada kapı açıp başka bir boyutta bekleyebilir. Bu özellik sayesinde kullanıcı uzun mesafeleri daha kısa sürede alabilir. Rakibini gözlemleyip pusu kurabilir. Ayrıca hayatı tehlikeye girdiğinde kendisini can güvenliği olan bir yere aktarabilir. Meyvenin bilinen bir zayıflığı olmamasına rağmen standart meyve zayıflıklarına sahiptir. Bu meyvenin kullanıcısı Monkey D. Luffy tarafından yenilmiştir.