FANDOM

Daz Bones
240px-Mr1
İstatistik
Japonca Adı: ダズ・ボーネス
Söylenişi: Dazu Bōnesu
Türkçe Adı: Das Bonez
Grubu: Baroque Works
Statüsü: Baroque Works Ajanı ; Ödül Avcısı
Lakabı: Mr. 1 ; Öldürücü
Japon Ses Akt.: Tetsu Inada
Ödülü: N/A
Şeytan Meyvesi
Japonca Adı: Supa Supa no Mi
Anlamı: Kesmek
Türü: Paramecia

Mr.1 (Misutā Wan) gerçek adı Daz Bones (Dazu Bōnesu)'tur. Baroque Works'ün yüksek rütbeli ajanlarından biridir. Örgütte Crocodile'dan sonraki en güçlü erkek karakterdir.

GörünümüEdit

Mr1. uzun boylu hayvan gibi bir adamdır. Uzun parmaklı büyük elleri ve uzun bacakları vardır. Göğsünde büyük bir 1 dövmesi vardır. Sağ gözünde bir yara izi vardır.

KişiliğiEdit

Mr.1 duygusuz, sert ve kendinden emin birisidir. Tıpkı Crocodile gibi zayıflıktan nefret eder. Şeytan Meyvesi'nin gücüne güvenerek yenilmez olduğunu düşünmektedir. Her zaman ciddi bir tavrı vardır. Gösterişi ve ciddiyetsizliği nedeniyle Mr.2 Bon Clay(Bon Kurei)'den nefret eder. Mr.1'de Crocodile gibi dostluğa önem vermez. Zoro'ya yenildiğini kabul etmiş ve son anlarında ona saygı duymuştur. Buda Mr.1'de onur duygusu olduğunun göstergesidir. Mr.1 çok soğukkanlı birisidir. Fakat çocukça bir süper kahraman olma hayali vardır. Miss Goldenweek bunu hayata geçirebileceğini söylediğinde rahatsızlık duymuştur. Fakat içinden çok sevinmiştir.

Yetenek ve GüçleriEdit

Eskiden Batı Mavi'de suikatçı olan Mr.1 yetenekli bir dövüşçüdür.

Şeytan MeyvesiEdit

Supa Supa no MiEdit

Mr.1 Supa Supa Meyvesi'ni yemiştir. Bu meyve ona vücudunun istediği yerini çelikten keskin bıçaklara dönüştürme gücü vermiştir. Mr.1 başlı başına bir silahtır. Çelik gibi sert olduğu için yara almayan bir vucüdu vardır. Mr.1 meyve güçleri olmasa bile, yinede çok güçlü bir adamdır. Arabasta Arc.'ın da Roronoa Zoro'ya yenilmiştir.