FANDOM

Bara Bara no Mi
215pxbarabara
İstatistikler
Japonca Adı: バラバラの実
Türkçe Adı: Parça Parça Meyvesi
Anlamı: Parçalanma
Türü: Paramecia
Kullanıcı: Buggy

Bara Bara no Mi Paramecia türü bir meyvedir. Bu meyve yiyene sınırsız sayıda parçalanma ve her bir parçasını istediği gibi hareket ettirme gücü verir. İngilizce'si Chop Chop Fruit, Türkçesi ise Doğrama Doğrama Meyvesi'dir. Jolly Roger Korsanları tarafından bir savaştan sonra ele geçirilmiş ve Buggy the Clown tarafından yanlışlıkla yenilmiştir.

Görünümü Bara Bara no Mi büyük bir ananasa benzer.Kıvrımları vardır ve mor renktedir. Güçleri ve Zayıflıkları

Bu meyvenin en büyük gücü her türlü kesme saldırılarına karşı etkili olmasıdır. Kaç parçaya ayrılmış olursa olsun kişi asla ölmez. Ayrı kalan her perçasını istediği gibi hareket ettirebilir. Daha sonra bu parçaları istediği şekilde birleştirebilir. Kısacası ne kadar keserseniz kesin meyve kullanıcısını öldüremezsiniz. Bara Bara no Mi Gomu Gomu no Mi'nin tam zıttıdır. Kesme saldırıları Gomu Gomu no Mi'ye işlerken Bara Bara no Mi'ye ise delme saldırıları işler. Bu meyvenin kullanıcısı çeşitli vucüt parçalarından değişik formlar oluşturabilir. Ancak herhangi bir parçasına darbe alması durumunda tüm vucüt bundan etkilenir. Meyve kullanıcısı sadece belirli bir alan içerisinde vucüt parçalarını kontrol edebilir. Eğer parça sınırı geçerse o parça kontrol edilemez. Bu mesefa 200 Bara Bara dairesi çapındadır (Valla ne kadar ediyor bende anlamadım??). Bu durumun en güzel örneği Buggy'nin chibi modunda yaşadığı macerada görülmüştür. Bu meyvenin kullanıcısı uçabilir. Fakat ayakları yerde kalmak zorundadır. Belirli bir limit olduğu içinde ayaklarından uzaklaşamaz. Bunların dışında standart meyve zayıflıklarına sahiptir. Bu meyvenin kullanıcısı Monkey D. Luffy tarafından yenilmiştir.

KullanımıEdit

Buggy başta bu meyveyi hazine aramak için fon olarak kullanmaya karar vermiştir. Fakat meyveyi yanlışıkla yemiştir. Buggy gücünü savaşmak için kullanır.