FANDOM

Awa Awa no Mi
Awaawa
İstatistikler
Japonca Adı: アワアワの実
Türkçe Adı: Köpük Köpük Meyvesi
Anlamı: Köpük
Türü: Paramecia
Kullanıcı: Kalifa

Awa Awa no Mi Paramecia türü bir meyvedir. Bu meyve kullanıcısına köpüğe hükmetme gücü verir. Bu meyve Logia türü ile karıştırılmamalıdır. Çünkü kullanıcı kendisini köpüğe dönüştüremez. İngilizce'si Bubble Bubble Fruit, Türkçe'si ise Köpük Köpük Meyvesi'dir. Kalifa tarafından yenilmiştir.

GörünümüEdit

Awa Awa no Mi üzerinde spiral şekiller olan bir karpuza benzer. Dışı mor içi ise parlak yeşil renktedir.

Meyvenin verdiği en büyük güç sabunu ve köpüğü kontrol ettirme gücüdür. Meyvenin sadece temizleme gücü değil vücuttaki enerjiyi temas ettiği müddetçe emme gücüde vardır. Bu yüzden kullanıcı rakibinin vücudundan enerjiyi emer ve rakibine kaygan bir vücut verir. Ayrıca kullanıcı kendine köpüklerden dev bir kalkan yapıp saldırılardan korunabilir. Ancak kullanıcının yarattığı bu etkiler su ile yıkandığında etkisiz olur. Kaygan deri su ile yıkanarak normale döndürülebilir. Ayrıca uçan kabarcıklar darbe vazifesi görerek rakibe yapışır ve enerjisini emer. Bunların dışında standart meyve zayıflıklarına sahiptir. Bu meyvenin kullanıcısı Nami tarafından yenilmiştir.

KullanımıEdit

Bu meyvenin güçlerini Kalifa savaşmak için kullanmıştır. Bu meyvenin güçleri savaşta ona avantaj sağlar. Bir suikastçi olduğu içinde fiziksel gücü çok fazladır.