FANDOM

Atsu Atsu no Mi
Atsuyakieggs
İstatistikler
Japonca Adı: アツアツの実
Türkçe Adı: Isı Isı Meyvesi
Anlamı: Isı
İlk Ortaya Çıkışı: Anime Bölüm 326
Türü: Paramecia
Kullanıcı: iDon Achino

Atsu Atsu no Mi Paramecia türü bir meyvedir. Bu meyve kullanıcısına büyük bir ısı kontrol etme yeteneği verir. İngilizce'si Heat Heat Fruit, Türkçe'si ise Isı Isı Meyvesi'dir. Don Achino tarafından yenilmiştir.

Meyvenin en büyük gücü kişiye çok büyük miktarda ısı üretme imkanı tanımasıdır. Bu meyvenin kullanıcısı sahip olduğu ısıyla dokunduğu herşeyi eritebilir. Kullanıcı kendi ısısını arttırdığından dokunulmaz olmaktadır. Ayrıca yine ısısı sayesinde daha yıpratıcı saldırılar yapabilir. Bu meyvenin kullanıcısı çok çok yüksek ısılarda kalabilir. Don bir kış adasında kalmasına rağmen buzun altındaki lavların içinde yüzmektedir. Isının artması birazda kullanıcının psikolojik durumuna bağlıdır. Eğer kullanıcı sakinse vücut ısısı normal seviyelerdedir. Ancak kullanıcı herhangi bir şekilde sinirlenirse ısısı çok çabuk yükselir ve bilinçsizce etrafında ki herşeyi eritebilir. Ayrıca kullanıcının ısısının çok artması civardaki volkanlarıda uyandırabilir. Standart zayıflıklar dışında bilinen bir zayıflığı yoktur. Bu meyvenin kullanıcısı Monkey D. Luffy tarafından yenilmiştir.

KullanımıEdit

Meyvenin verdiği güçler Don Achino tarafından çok çeşitli işlerde kullanılmıştır. Hyoukaidou'da kurduğu Lovely Land Don sayesinde ısınmaktadır. Çünkü Hyoukaidou bir kış adasıdır ve çok soğuktur. Don'un vücudu sıcak olduğu için çıplak gezer ve yine sıcaklığından dolayı buz üzerinde kayarak ilerlemektedir. Mücadele sırasında Don çeşitli şekilde meyve güçlerini kullanır. Temelde kendini savunmak için vücudunu ısıtır. Saldırmak içinse ellerini ısıtır ve rakibini eritir. Diğer takniklerde değişik derecelerde ki ısı saldırılarıdır. Ayrıca Don ısı topları yapıp rakibine fırlatabilir ve burnundan çıkardığı buhar ile uçabilir.