FANDOM

Ame Ame no Mi
260px-Vlcsnap299452
İstatistikler
Japonca Adı: アメアメの実
Türkçe Adı: Şeker Şeker Meyvesi
Anlamı: Şeker Şurubu
İlk Ortaya Çıkışı: Dead End Adventure
Türü: Logia
Kullanıcı: Gasparde

Ame Ame no Mi element gücü vermeyen bir Logia türü Şeytan Meyvesi'dir. Bu meyve kullanıcı şeker şurubuna dönüşebilir ve bunu kontrol edebilir. Bu meyve Logia türleri içerisinde benzersizdir. Çünkü hem sıvı hemde katı şekiller yaratabilmektedir. İngilizce'si Candy Candy Fruit, Türkçe'si ise Şeker Şeker Meyvesi'dir. General Gasparde tarafından yenilmiştir.

Bu meyve kullanıcısına şeker şurubuna dönüşme gücü verir. Kullanıcıya yapılacak herhangi bir saldırı kişi tarafında tutulabilir. Yani bir yumruk attığınızda elinizi içinde tutup çıkarmanıza izin vermez. Çünkü şeker şurubu yapışkan bir özelliktedir. Ayrıca kullanıcı şurubunu katılaştırıp keskin nesnelere çevirebilir. Meyve her ne kadar şeker şurubu olsada tadı güzel değildir. Çünkü Luffy Gasparde'nin bir kısmını yediğinde geri çıkarmak zorunda kalmıştır. Bazı Logialar'da olduğu gibi bu meyveye de dokunabilmenin bir yolu vardır : Un. Kullanıcı unla yapılan bir saldırıyla karşılaşırsa şurup yapışkanlık özelliğini kaybeder ve darbe almaya başlar. Ayrıca Gasparde meyvenin güçlerine tam olarak hakim değildir. Çünkü Luffy Gasparde'ye geminin direğini sapladığında canı yanmıştır. Bunun dışında standart meyve zayıflıklarına sahiptir. Bu meyvenin kullanıcısı Monkey D. Luffy tarafında yenilmiştir.

KullanımıEdit

Gasparde meyvesini genelde savaşmak için kullanmıştır. Meyvesi yapışkan bir özellikte olduğundan gelen saldırıları tutar. Bedeninin keskin nesnelere çevirip delici silahlar yapabilir. Ayrıca Luffy'nin lastik vücudu gibi kendini esnetip uzatabilir.

Ek BilgilerEdit

- Diğer Logia kullanıcıları sadece kendi elementinin özelliği ile sınırlıyken Gasparde hem sıvı hem de katı takılabilir.

- Ame Ame no Mi, tıpkı Toro Toro no Mi gibi element olmayan bir Logia türüdür.